Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For over 10 år siden fikk jeg noe jeg tror er en bodyspray, eller muligens en parfyme, men den var i en typisk bodysprayflaske av plast. Jeg minnes denne duften men klarer ikke å finne flasken eller merket igjen på internett.

Flasken var gul/oransj og gjennomsiktig, med en etikett på forsiden. Etikketten var også guloransj med veldig tropiske farger, minnes noen slags palmelignende planter på etikketten. Duften var meget tropisk og kunne minne om kokos, og noen fruktige blomster.

Jeg tror hun muligens har kjøpt den på enten et homeparty eller i utlandet på reise. Hun husker ikke selv. Den ser ikke ut som noe typisk jallagreier fra et marked heller. Er det noen som har peiling? Ringer det en bjelle? Evig takknemlige for svar, denne duften er så spesiell for meg pga minner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

..

Endret av Rexina
Skrevet

Kanskje det kan være eau d`energie fra Biotherm?

Skrevet (endret)

http://www.yves-rocher.no/control/kroppspleie-og-solbeskyttelse/kokosolje-fra-tahiti/lettabsorbert-fettfri-olje/?cmSrc=Category

Kan det være denne serien. Jeg fant ikke bodysprayen men det er muligens fordi sesongen er over.

Ja, tusen hjertelig takk! Det er akkurat denne! Nå er jeg kjempespent, må prøve å lete etter bodysprayen på ebay siden de ikke hadde den på selve nettsiden. Kan jo godt være at den ikke er som jeg husker i det hele tatt, men i og med at det er så mange minner knyttet til den så skal det blir godt å få bestilt den uansett hvordan den lukter! :fnise: Tuuuuuusen takk! :dagens-rose:

Endret av WhiteDiamond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...