AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg gikk design og håndtverk første året, interiør og utstillingsdesign 2. året og allmennpåbygning 3. året. Altså mangler jeg et år til i interiørlinja for å bli interiørkonsulent. Men jeg har ikke noe særlig lyst til å begynne på videregående skole igjen. Er det da andre muligheter å bli interiørkonsulent på? Går det ann å studere på høyskole for eksempel? Har googlet litt rundt, men finner ikke noe svar. Hadde vært flott med litt hjelp! PS! Er det noen som har studert markedsføring på BI høyskolen i Oslo? Hvordan er det egentlig? Hilsen en ivrig, kommende student!
Gjest Badabing Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Du kan ta Interiørarkitekt på høgskole.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Ja, jeg tenkte på det også. Men finner ikke ut hvor man kan studere interiørarkitekt? Får bare fram utenlandske steder som New York osv. Vil helst studere i Østfold eller i Oslo. (Akershus)
Gjest Badabing Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg tror Kunsthøgskolen i Oslo og Bergen har det, men de jeg kjenner går på NKF med master i utlandet. Sistnevnte koster en del penger, så det bør du i så fall tenke litt godt på. Når jeg sjekker NKF sine nettsider ser jeg at to år ved NKF gir tittelen interiørkonsulent. Usikker på hva du blir etter bachelor. Jeg kjenner bare noen som har tatt fem år. Det ser vel nesten ut som dette er fagskole og at du like gjerne kan ta vgs for å spare penger, og så ev tre år i utlandet. Føler jeg har rotet meg inn i noe jeg egentlig ikke hadde særlig mye greie på likevel, så det er nok best du hører med en studieveileder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå