aline Skrevet 4. desember 2003 #21 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg personlig tror veldig mange som har en dildo eller en vibrator som er utformet som en dildo i tillegg til å vibrere' date=' bruker den til det den er tenkt til, altså til å både stimulere klitoris OG til å "putte inni".[/quote'] Jeg fortalte hva jeg tror. Og jeg tror også mange kvinner som bruker vibrator/dildo når de er heeeelt alene også putter den inni for tilfredsstillelse. (altså ikke for å tilfredsstille menn, siden det ikke er noen menn der.) At man ikke får orgasme av å bruke dildo i skjeden synes jeg høres skrekkelig rart ut... Får kvinner heller ikke orgasme ved å bli penetrert av mann? Kan kvinner ikke få orgasme ved annen stimulering en klitoris-stimulering? Og dersom man kan det med en penis, hvorfor kan man det da ikke med en vibrator som er utformet som og skal føles som en penis-penetrering? :klø: Nå har ikke jeg hatt orgasme ved penetrering verken med vibrator eller mann, men jeg har da hørt flere andre som påstår de har hatt det, skal jeg tro det bare er skryt? Og hvor ble et av det berømmelige G-punktet? Er vi overbevist om at det ikke finnes? eller kan man ikke oppnå orgasme ved stimulering av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. desember 2003 #22 Del Skrevet 4. desember 2003 litt "Ole Brumsk", men ja, takk, begge deler..... både på klitoris og litt inn i skjeden, halleluja............. ren klitoris-orgasme er særdeles hyggelig det å da... og nei, får ikke orgasme av kun penetrering av penis, litt hjelp på utsiden må til.... men er det sånn at vi skal/må få orgasme kun av penis i skjeden? Funker ikke for meg....... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #23 Del Skrevet 4. desember 2003 Er det fortsatt mange som bruker slike "manuelle" hjelpemidler? Jeg foretrekker mannuelle hjelpemidler Bortsett fra det bruker jeg min vibrator/dildo (den har av-knapp) som jeg lyster der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå