AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Kjære snille lesere, Jeg er veldig lei av å være singel, huff det er så ensomt. Jeg har vært singel i nesten 3 år nå og jeg kjenner at det begynner å tære litt. Jeg savner noen å ha rundt meg! I det siste har jeg også fått den irriterende følelsen om at alle har kjærester, og at det er ingen igjen til meg.. Huff, hehe :gjeiper: MEN, har nylig begynt i en ny jobb hvor jeg trives utrolig godt i. Menneskene og stemmningen på arbeidsplassen er helt fenomenal, og alt i alt er det en fantastisk arbeidsplass. Saken er at det jobber en fyr der som har fanget interessen min ganske mye. Jeg blir varm i ansiktet når jeg jeg snakker med ham, og det kribler i magen. Har ikke hatt det slikt på lenge, så det er veldig spennende. Dilemmaet er jo flere selvfølgelig, 1: jeg aner ikke hva jeg skal gjøre bortsett fra å være meg selv å la alt gå sin gang. 2: Om vi hadde begynt å utvikle et forhold (hvis jeg er så heldig), så vet jeg ikke hvordan det vil bli i forhold til jobben og arbeidsrutinene... Mange av dere lurer sikkert på hva spørsmålet mitt er, men sannheten er at jeg har ikke noen konkrete spørsmål. Jeg ønsker bare å få lette litt på tankene og kanskje håpe på å få kommentarer fra andre som går igjennom noe lignende. Det hadde vært supert med noen tips, jeg vil så gjerne ikke gjøre noe feil eller rote bort sjangsen til noe. I det sist har jeg tenkt masse på ham, han er utrolig kjekk og har mange flotte kvaliteter. Samtidig en strålende personlighet. I går var vi på en jobbfest etter jobb og det var kjempe koselig. Veldig god stemmning og hyggelige samtaler. En flott fest i seg selv, selv om mange fikk i seg mye drikke (inkludert meg selv) så har jeg bare gode minner fra gårsdagen. Vi tulla jo mye med hverandre og andre rundt oss. Og på et punkt sa han at jeg var søt, og jeg har ikke klart å overse dette. Kvelden endte med en koselig hade-klem og vi dro hjem hver for seg.(selvfølgelig, ville aldri funnet på noe annet.. hehe :gjeiper: ). Så nå sitter jeg her da, med en merkelig men spennende kribling i magen og lurer på om jeg muligens kanskje er i gang med en romanse av noen slag.. hehe Hva tenker dere alle sammen, noen som har lignende dilemmaer å fortelle om? Mvh Ts!
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Så nå sitter jeg her da, med en merkelig men spennende kribling i magen og lurer på om jeg muligens kanskje er i gang med en romanse av noen slag.. hehe Hva tenker dere alle sammen, noen som har lignende dilemmaer å fortelle om? Mulig du er det, men det vet du vel best selv? Synes damer tar vel mye av æren for å sette noe som helst i gang. Hvis du er som andre damer, så vil du neppe gjøre noe som helst før han setter noe i gang. Og først når du er 100% sikker vil du bekrefte at det er en romanse på gang
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Mulig du er det, men det vet du vel best selv? Synes damer tar vel mye av æren for å sette noe som helst i gang. Hvis du er som andre damer, så vil du neppe gjøre noe som helst før han setter noe i gang. Og først når du er 100% sikker vil du bekrefte at det er en romanse på gang Godt sagt, det er nok det jeg kommer til å gjøre fremover. Altså ingenting bortsett fra å være meg selv. Så deilig det er med denne lille kriblende følelsen. -Ts.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Dilemmaet er at du ikke vet om du skal bare være deg selv eller ikke? Det er nok ikke et dilemma, frøken! Men dette høres uansett kjempekoselig og spennende ut.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Ja, det er i hvertfall veldig spennende på jobbfronten. Håper bare jeg ikke lar det komme for mye i veien for arbeidet. Jeg liker veldig godt den nye jobben og når sant skal sies så er jeg en arbeidsnarkoman. Men men, hva skal man gjøre? Det blir i hvertfall ikke kjedelig på jobb. :gjeiper: Jeg liker følelsen av at det er en avslappet men samtidig interessang stemmning på jobb, det gjør alt mye mer spennende. Jeg har til og med blitt mer påpasselig med lipglossen. Hehe, det er herlig å være ung altså! Den eneste nedturen i dette er at han ikke har facbook, men samtidig så er det jo også litt spennende at jeg ikke vet noe om han! Jeg merker at i dag så er det så mye mer informasjon man kan få om en person uten å i det hele tatt være i kontakt med vedkommende. Og på den måten så blir jo litt av spenningen borte.. Hehe, noen som er enig? Var forresten innom jobben i dag, og gjett hvem som var der! Selvfølgelig kjekken selv og like blid som sist. Litt flaut, men jeg ble ganske så varm i kroppen.. Huff, må roe ned tankene mine.. Høres jo ut som en stalker.. -Ts!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Vet hvordan du har det har en digg fyr på jobben jeg også som jeg har hatt ett godt øye til lenge. For ikke så lenge siden rota vi litt ute på byen, å derifra har det egentlig bare utviklet seg. Har møtt han mange ganger nå, og det meste er bra. men det at vi jobber sammen skaper en stor demper på hele greia egentlig.. så blir nok ikke noe mer enn hva det er nå... :/
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #7 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg forstår hva du mener, det er så vanskelig å fortsette som vanlig etter man har "trådd over grensen". Man vet ikke helt hvordan man skal være og ting er så usikkert. Huff, det er ingen god følelse nei! Når det kommer til meg så er jo jeg bare en håpefull dagdrømmer enda som synes det er utrolig spennende å jobbe med en slik kjekk kollega. Det har ikke skjedd noe spesielt enda, så det er ikke godt å si hva som skjer fremover! Likevel klarer jeg ikke helt å glemme den jobbfesten, han var så hyggelig og smilte bredt. Satt seg ved siden av meg flere ganger også. I tillegg sa han at jeg var søt! HuffHuff, tror jeg har vært singel for lenge, det er jo ikke normalt å henge seg opp i slike små-ting og overanalysere altsammen? Haha..
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #8 Skrevet 4. oktober 2011 Haha, morsomt! Er også på starten av noe slikt, har en fyr som jeg veklser blikk med av og til på forelesninger vi har felles.. Det er ganske så interessant. ;-)
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #9 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg forstår hva du mener, det er så vanskelig å fortsette som vanlig etter man har "trådd over grensen". Man vet ikke helt hvordan man skal være og ting er så usikkert. Huff, det er ingen god følelse nei! Når det kommer til meg så er jo jeg bare en håpefull dagdrømmer enda som synes det er utrolig spennende å jobbe med en slik kjekk kollega. Det har ikke skjedd noe spesielt enda, så det er ikke godt å si hva som skjer fremover! Likevel klarer jeg ikke helt å glemme den jobbfesten, han var så hyggelig og smilte bredt. Satt seg ved siden av meg flere ganger også. I tillegg sa han at jeg var søt! HuffHuff, tror jeg har vært singel for lenge, det er jo ikke normalt å henge seg opp i slike små-ting og overanalysere altsammen? Haha.. Ja det er litt spesielt på jobb, men ser han heldigvis ikke så alt for ofte så blir ikke så kleint. dessuten er det ikke så mange som vet om det, så da blir det også litt mindre kleint. hehe. men rykter går jo så vi får se hvor lenge det blir holdt skjult.. Jobbfesten høres jo ut som e god start, men sikkert ikke lett å vite hvordan og om man skal ta dette videre. du må nesten bare kjenne på magefølelsen din er uansett godt å ha noe fint å smugtitte på - på jobben! Jeg tror alle jenter til en viss grad overanalyserer.. vi skulle vært mere som gutta, ta det for det det er! hehe. Bare fortsett å hold den gode tonen så får det eventuelt føre til noe annet etterhvert, hvem vet? Lykke til ihvertfall! er en utrolig god følelse å være betatt
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #10 Skrevet 4. oktober 2011 Takk for svar du! Ville bare komme med en oppdatering i kveld. Var på jobb i kveld og da kom selvfølgelig kjekken selv i følge med ei annen jente.. Det er vist ikke håp for meg, det er som jeg skrev tidligere: alle har vist kjæreste nå.. Jaja, da kan jeg i hvertfall konsentrere meg 110 % om jobbeb selv om han antageligvis blir til å treffe ganske ofte. Men jeg må jo si at det er utrolig frustrerende å bare finne ut om at han er opptatt. Merker at jeg er lei av hele opplegget! Fysj, blir nok den gamle og enslige kattedame-livet på meg.. Åh, det var så fint å være betatt i det den lille perioden det varte.. Hilsen TS
Julebrus Skrevet 4. oktober 2011 #11 Skrevet 4. oktober 2011 Du får bare være glad for at du oppdaget at han hadde dame før du prøvde deg noe mer på han. Da kunne det hvertfall blitt pinlig på jobb
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #12 Skrevet 5. oktober 2011 Det er sant det du sier julebrus! :gjeiper: Men kjenner jeg meg jeg rett så hadde jeg ikke prøvd meg på noe veldige drastiske ting, er nok for pinglete til det.. haha.. TS
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #13 Skrevet 11. oktober 2011 Sukk, har fått bekreftet at fyren har kjæreste.. Æsj.. Ts
LoneWolf Skrevet 11. oktober 2011 #14 Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Sukk, har fått bekreftet at fyren har kjæreste.. Æsj.. Ts Det samme skjedde akkurat med meg også. Var en dame på jobben som jeg var interessert i og som jeg trodde kanskje likte meg litt, så fant jeg ut at hun hadde type Det virker som om alle jeg liker har kjæreste jo! Endret 11. oktober 2011 av LoneWolf
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2011 #15 Skrevet 12. oktober 2011 Det samme skjedde akkurat med meg også. Var en dame på jobben som jeg var interessert i og som jeg trodde kanskje likte meg litt, så fant jeg ut at hun hadde type Det virker som om alle jeg liker har kjæreste jo! Ja, av den enkle grunn at de aller fleste folk har kjæreste (eventuelt samboer, partner eller er gifte). Hva forventet du egentlig?
Daniel84 Skrevet 13. oktober 2011 #16 Skrevet 13. oktober 2011 Sukk, har fått bekreftet at fyren har kjæreste.. Æsj.. Ts Da regner jeg med at du er smart nok til at du holder deg unna, eller? 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2011 #17 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har også begynt i ny jobb, og fikk litt sommerfugler første dagen da jeg hilste på én spesiell kollega. Aner intet om privatlivet hans, men tar det som en selvfølge at han er gift eller noe. Uansett er det fint å ha noe pent å se på, og jeg har absolutt ikke tenkt å gjøre noe mer enn å se. Men det gjør dagene på jobb litt gladere. )
Brunhilde Skrevet 14. oktober 2011 #18 Skrevet 14. oktober 2011 Da regner jeg med at du er smart nok til at du holder deg unna, eller? Det beste vil jo være at fyren holder seg unna, det er han som er opptatt, vet du.
Steinar40 Skrevet 14. oktober 2011 #19 Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Det beste vil jo være at fyren holder seg unna, det er han som er opptatt, vet du. Hørte akkurat at en undersøkelse hadde avdekket at 80% av menn de spurte kunne tenke seg å være utro hvis det var garantert at det ikke ble oppdaget. Så det er jo interessant. Forøvrig er den tilsvarende andelen 65% når det gjelder kvinnfolk. Så det er jo veldig fristende i seg selv. Eller ikke Endret 15. oktober 2011 av Steinar40
Daniel84 Skrevet 14. oktober 2011 #20 Skrevet 14. oktober 2011 Det beste vil jo være at fyren holder seg unna, det er han som er opptatt, vet du. Når hun er interessert i han, og VET han har dame, så burde hun holde seg unna, selv om det er han som har kjæreste, og ikke hu. Såpass respekt burde man ha for andres forhold. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå