AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Det ligger en babyutstyrsbutikk litt utenfor sentrum,ikke så langt fra storsjøbadet/travbanen. Et industriområde Noen som vet hva det heter? Noen som vet om de har nettbutikk? Skal dit i helga,og trenger ny bilstol til 4-åringen
Chiquita Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Barnens hus ligger der. Ellers så har du Babyproffsen i sentrum. Begge har nettside, barnenshus.se og babyproffsen.se
Chica Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Anbefaler å ringe og bestille på forhånd, men kanskje litt kort varsel nå. Vi dro dit uten å bestille og skulle blant annet handle maxicosi med base, men basen var midlertidig utsolgt. Flere ting vi hadde tenkt å kjøpe var de utsolgt for, og de var litt overrasket over at vi kom uten å ha bestilt på forhånd. Vi var i strøket likevel, så var ikke så farlig, men drar man dit for å handle er det greit å planlegge litt.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #5 Skrevet 4. oktober 2011 Okei, det tenkte jeg ikke på. Det er jo en såpass stor butikk,så skulle tro de hadde ting på plass.... Jaja,vi får se hva vi finner
Chiquita Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har ikke opplevd at de har vært utsolgt for de varene jeg skulle ha, og jeg har vært der veldig mange ganger... Ta sjansen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå