Livets datter Skrevet 4. desember 2003 #1 Del Skrevet 4. desember 2003 Så da er vel alle gavene i hus, og pakket inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joanna Skrevet 4. desember 2003 #2 Del Skrevet 4. desember 2003 Nei, mangler èn! :o Den vanskeligste av alle, nemlig den til kjæresten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. desember 2003 #3 Del Skrevet 4. desember 2003 Uffa.. Har ikkje begynt enno eg.. Og kjæreste-gåva er den vanskelegaste, ja... Vi har eigentleg blitt enige om å ikkje gi gåve til kvarandre, sidan vi skal spleise på digitalt kamera - men eg veit eg får noko likevel - og har lyst å finne på noko sjølv. Noe heilt symbolsk, liksom..... Ingen som har ein genial ide, sånn heilt tilfeldigvis, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 4. desember 2003 #4 Del Skrevet 4. desember 2003 Pøh... :-? Har ikke begynt å tenke på det engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 4. desember 2003 #5 Del Skrevet 4. desember 2003 NEI! 2 gaver i hus - og hvorfor skal jeg ødelegge hele jula ved å la være å stresse? Jeg liker å løpe rundt og handle gaver - og aller best liker jeg å sette meg ned med vin, stearinlys, papir, hyssing og lakkstempel for å pakke inn. Når jeg er ferdig er jeg litt rusapå vin og litt rusa på lakkstempellukt - en perfekt førjulskombinasjon Så spør meg igjen 22. desember - SÅ er kanskje det meste i boks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. desember 2003 #6 Del Skrevet 4. desember 2003 Nei. Mangler noen gaver. Dessuten så har jeg breddetest i neste uke. Gruer meg så fælt. Vi har jo to sjanser til å klare den, men klarer jeg den på første forsøk så kommer jeg meg fortere hjem til mamma. Er utålmodig. Vil hjem til mamma og feire jul, NÅ! Dessuten så må jeg vente med den ene gaven til jeg er i Haugesund. Så da rekker jeg ikke å få kjøpt alle før jeg reiser te ho mor! :D Eneste aberet med å reise hjem tidlig, er at det blir null sengekos. Mannen må jobbe her noen dager etter jeg har reist, før han kan komme. Han er systemutvikler, og de må prøvekjøre systemet han har utviklet ved hjelp av et stort testpanel av brukere. Hos mor knirker dobbeltsenga noe infernalsk, så alternative løsninger der må også finnes. (Gulvet knirker også. Ja, så er det lytt.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. desember 2003 #7 Del Skrevet 4. desember 2003 Å, kjære folk. Nesten ingen gaver i boks, i hvert fall ingen kaker i boks, og julevasken er et stort mareritt jeg ser frem til med gru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. desember 2003 #8 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg ligger dårligere an enn noen gang..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 4. desember 2003 #9 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg har kjøpt endel gaver, men noen gjenstår. De store gavene. De til kjæresten, bror og foreldrene mine. Forresten så gjenstår det en del vennegaver også! huffsan. Men alle er forhåndsbestemt da. HEr får nemlig ingen gaver med mindre de ønsker seg noe... Gidder jammen ikke å fly beina av meg bare for å finne ut at de samlet på noe annet eller faktisk ikke hadde bruk for en sånn dings... Så ergo..mange av mine venner har plutselig begynt å samle på glass, bestik, servise etcetc..hehe... Ellers så er alt i rute.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. desember 2003 #10 Del Skrevet 4. desember 2003 Håper på å bli ferdig med alt untatt vasking og pynting til helga. Har nemlig fri og ingen grusomme eksamner å tenke på :D Er vel sånn ca halvferdig med gavene alt så det skal nok gå greit. Det verste er at vi må en tur på IKEA, det kan bli tortur. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 4. desember 2003 #11 Del Skrevet 4. desember 2003 Vi skal jo gi bryllupsbilder til hele slekta, så det blir ikke mange gaver å kjøpe i år... Deilig! Og litt trist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 4. desember 2003 #12 Del Skrevet 4. desember 2003 Jepp, ferdig innkjøpt og ferdig innpakket alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 4. desember 2003 #13 Del Skrevet 4. desember 2003 Nope, har ikke begynt på en eneste en.. Har vært blakk en stund, og lønnen er ikke på konto før tirsdag.. Men har tenkt en del på det, så de fleste er egentlig i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 5. desember 2003 Nope' date=' har ikke begynt på en eneste en..[/quote'] Og idag er det bare 19 dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 5. desember 2003 #15 Del Skrevet 5. desember 2003 Klart alle gaver og alt annet er i hus :-? NOT :-? Er som sagt ferdig med alt i mitt søte lille hodet, men det hjelper kanskje ikke det. Var i alle fall og plukket ut kaninen min sønn skal få til jul. Helledusten så nusselig. Gleder meg til å se ansiktet hans når han får den Ellers er jeg ferdig med en venninne av meg, og og og huff a meg :-? Det var vel det jeg var ferdig med. jaja lenge til jul Må jo kjøpe fra farfar og farmor, og får dermed flere som jeg må kjøpe. Ikke alltid like lett, men da får nå barna det de øsnker seg. Farfar og farmor slipper å kave, og da er de glad. Alle er glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå