AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Oppdaget til skrekk og gru at jeg søren meg har fått LANGE hår på knokene på tærne, og noen korte myke på knokene på fingrene. Kan jo hende de alltid på en måte har vært der, men det er nå jeg har STUDERT føtter og hender, æsj! Hårene er myke og lyse, så ikke full krise sånn sett, ingen hobbit, ENDA. Men er jeg den eneste ape to be her, er det flere som har? Hva gjør dere, raser over med høvelen? Er det jeg har gjort, må jeg det hver dag nå?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Ja har det også.. Opp på vristen (eller hva det heter) og på hver tå. Jeg har ganske små tær så på lilletåen er det ett enkelt hårstrå, men på de andre tærne er det en del Har også på fingrene. Men der er de heldigvis så tynne at de ikke synes godt. Jeg har nemlig KULLSVART hår. Jeg har PCOS, så det er min forklaring.. Jeg barberer det bort når jeg kommer på det.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 På flatene før og etter leddene? Ja der er det helt normalt å ha litt lengre hår. Plager de deg veldig er det bare å vokse/barbere. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Ja, på de flatene! Så det er normalt? Ok, ikke helt unormal da puuuh Hvordan får jeg de til å ligge unna lengst mulig? Epilator, er det noe? Jeg vet faktisk ikke hva en epilator er, men jeg har lest at hår holder seg lenger unna ved bruk av epilator..
Larry Croft Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Da er vi flere. De er ikke sånn superlange og synes ikke på avstand heldigvis. Men raser over de med barberhøvelen. Nedenfor tommelen har jeg en føflekk som jeg har noen kullsvarte tykke hår på, men tar bare en pinsett og drar de ut.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Epilator er som en pinsettmaskin, napper ut alle hårene.
addict Skrevet 2. oktober 2011 #7 Skrevet 2. oktober 2011 Ånei må ikke finne på å barbere!!! Da blir de mørkere og stivere når de vokser igjen... Veet har en sånn liten tube med voks for ansikt osv, den er kjekk å bare ta på og vokse over
Gjest shirelle Skrevet 2. oktober 2011 #9 Skrevet 2. oktober 2011 jeg har det. gjør sjelden noe med det. men hårene er lyse. jeg har forresten pcos.
KaffeLars Skrevet 2. oktober 2011 #10 Skrevet 2. oktober 2011 Aper har hår på fingrene og tærne. Vi er den femte menneskeapearten :-)
Zzyzx Skrevet 2. oktober 2011 #11 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har også sånn. Det på fingrene gjør jeg ingen verdens ting med, men de lange på stortærne nappes. Spesielt i sandalsesong.
Capricorn Skrevet 2. oktober 2011 #12 Skrevet 2. oktober 2011 Helt normalt. Du kan se frem til hår på masse rare steder med alderen. Dette er bare begynnelsen 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #13 Skrevet 4. oktober 2011 Ja, jeg kjenner veldig mange som har hår på knokene og oppå hendene. Noen har lyse dun(heliggriser!)mens andre har mørkere dun, og noen har veldig mørke hår ... kjiiipt! Men på meg hjelper det når jeg soler meg om sommeren, for da blir hårene lysere. Det viktigste er at du ikke tenker så mye på det. Andre har mer enn nok med seg selv...og flere enn du tror har en eller flere hårproblemer et sted. Om hårproblemet ditt er et veldig stort problem, må du dra til lege og bli henvist videre til noen som kan hjelpe deg.
Teqi Skrevet 4. oktober 2011 #14 Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Jeg har hatt lange sorte hår på tærne så lenge jeg kan huske '(tipper jeg var 14-15 når jeg begynte å virkelig glo på meg selv) Er bigtime fan av voks! Endret 4. oktober 2011 av Syløven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå