~sikka~ Skrevet 4. desember 2003 #1 Skrevet 4. desember 2003 Nå har jeg jobbet så mye i det siste at jeg har digre poser under øynene. Noen som vet noen triks for å få bort sånt?
~sikka~ Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2003 - hehe ja det hadde helt sikkert hjulpet :D - men har ikke tid til å sove så lenge jeg trenger
Pusekatt Skrevet 4. desember 2003 #4 Skrevet 4. desember 2003 Agurkskiver på øynene i 15 minutter? askepott-dråper?
~sikka~ Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2003 Ja kan jo prøve agurkskiver da Askepott-dråper??
starie Skrevet 4. desember 2003 #6 Skrevet 4. desember 2003 Ikke agurkskiver! De blir man gjerne mer hovne av siden de inneholder så mye vann.
Amica Skrevet 4. desember 2003 #8 Skrevet 4. desember 2003 Ikke for å virke vemmelig, men jeg synes å huske et tidligere råd i dette forumet om å bruke hemoridekrem...(Alcos-anal eller noe slikt?) Tror nok det er en skikkelig hestekur som er veldig effektiv. Den får blodårene til å trekke seg sammen (men er sikkert ikke smart å få INN i øynene). Hvis du søker i forumet finner du sikkert diskusjonen. Litt mer ufarlig er vel kjølende øyegele fra Bodyshop, eller bomullsdotter dyppet i kald kamillete.
~sikka~ Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2003 Ikke for å virke vemmelig, men jeg synes å huske et tidligere råd i dette forumet om å bruke hemoridekrem...(Alcos-anal eller noe slikt?) Tror nok det er en skikkelig hestekur som er veldig effektiv. Den får blodårene til å trekke seg sammen (men er sikkert ikke smart å få INN i øynene). Hvis du søker i forumet finner du sikkert diskusjonen. Litt mer ufarlig er vel kjølende øyegele fra Bodyshop, eller bomullsdotter dyppet i kald kamillete. :o :o :o :o Tror jeg vil unngå den der hemoridekremen - høres ekkelt ut Takk for tips uansett - tror jeg går for bomullsdotter dyppet i kamillete - eller øyegele :D
Gjest Étoile Skrevet 4. desember 2003 #10 Skrevet 4. desember 2003 Hvis du setter øyegeleen i kjøleskapet er det ekstra deilig å ta den på. Å holde to skjeer som har ligget litt i fryseren over øynene skal visst også hjelpe.
~sikka~ Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #11 Skrevet 4. desember 2003 Hvis du setter øyegeleen i kjøleskapet er det ekstra deilig å ta den på. Å holde to skjeer som har ligget litt i fryseren over øynene skal visst også hjelpe. Kult - takk :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå