Gå til innhold

Noen som trener til Birken her?

vl800

Anbefalte innlegg

Isåfall, skal du være med på renn, ritt eller løp. Eller sånn som som meg, på trippelen. Der skal alle øvelsene utføres.

Hvordan trener du og hvordan er formen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken klasse skal du stille i da. Jeg stiller i m30. Har du gått den før?

Det er ikke lang til nå nei. Men snøen lar vente på seg. Så jeg får dra til et sted som heter Budor i helgen, sånn at jeg får begynt å gå på ski. Bør jo en rundt 80 til 100 mil i beina for å klare merke.

Lykke til ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen.

Stiller i k30 :wink:

Første året jeg skal gå dette renet men har gått andre tilsvarende renn tidligere.

Budor vet jeg godt hvor er. Bor ikke lengre unna enn at jeg også kjører dit og trener i blant.

Merket er jeg usikker på om jeg klarer.

Har du gått før ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen.

Stiller i k30 :wink:

Første året jeg skal gå dette rennet men har gått andre tilsvarende renn tidligere.

Budor vet jeg godt hvor er. Bor ikke lengre unna enn at jeg også kjører dit og trener i blant.

Merket er jeg usikker på om jeg klarer.

Har du gått før ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Så fint, kanskje dere kan gi meg noen treningstips! Jeg skal gå rennet for første gang, K30. Har ikke enormt høye ambisjoner om merket, men jeg vil jo helst komme meg gjennom med æren i behold. Foreløpig har det kun blitt utholdenhetstrening inne (liker å løpe!), men hvordan er det smart å legge det opp når snøen engang kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...