AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg jobber innenfor utelivbransjen på østlandet, og forsøker til enhver tid å gjøre gjestene fornøyde. Det er både triveligere for gjesten å bli møtt av et trivelig vesen, samt at arbeidsdagen min blir mer givende og selvfølgelig bedre. Har i løpet av mine 2 år innen denne bransjen trivdes særs godt. Men for 1-2 uker siden foreløp det en hendelse jeg ikke helt klarer å legge bak meg, og som jeg faktisk vurderer å anmelde. Det har seg nemlig slik at en gjest, som forøvrig er tilbakevennende til dette stedet, angrep meg bakfra med to strake (og sterke armer) i side og nakke. Hvor jeg da blir dyttet nærmest inn iveggen, og hører det knaker og knekker inne i kroppen. Hendelsesforløpet bak denne episoden vil jeg ikke legge ut for å bevare anonymitet. Men både dørvakter og sjef (som sto 3 meter unna) sier at jeg gjorde alt rett i denne situasjonen for å forhindre bråk og uønskede hendelser. Resultatet ble stiv nakke og liten lyst til å fortsette i jobben, dette fikk begeret til å renne over for meg. Selvfølgelig er jeg fullt klar over at alle ikke klarer å oppføre seg like godt når de er beruset, men det får da være måte på at en mann som er 20-25 år eldre enn meg går til angrep. Det jeg lurer på nå, er om jeg bør og om det er vits i å anmelde denne mannen? Da dørvakter ofte opplever å bli angrepet.
Knirke Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Anmeld! Sånt skal man ikke finne seg i Har jobbet i utelivsbransjen selv, og alle dørvakter som ble angrepet eller opplevde truende oppførsel gikk rake veien til politistasjonen etter jobb... At politiet ikke har ressurser til å følge opp er en annen sak 1
Troilltøva Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Anmeld han og utvis han fra uteplassen i lang tid, man skal ikke gå å føle seg utrygg på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå