Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke hærlig dere :-D :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og vi får feit lønn for og jobbe denne dagen :-D

Skrevet

man får vell ikke feitere lønn ved å jobbe julaften vel? Er jo ikke helligdag og man er skjeldent så lenge på jobb at man får noe særlig tillegg heller :klo:

• Liker 3
Skrevet

Jo, kjempehærlig!

Skrevet

Rart det der - alle blir såå mye hyggeligere rundt julaften. Butikkansatte og kunder :rodmer:

Skrevet

Må si at jeg gleder meg til å ha fri denne julaften slik at man har mulighet til nissegrøt på formiddagen og kirken før middag..

Men å jobbe på julaften er noe for seg selv. Har jobbet de siste 4 julaftene siden jeg har vært butikksjef og jeg ville la mest mulig ansatte få fri denne dagen. Vi hadde kaker, gløgg, julemusikk og pyntet oss :) Må man jobbe så tenker jeg det er viktig å gjøre det beste ut av det og kose seg når man er der. Man er sjef for sin egen julestemning har jeg funnet ut ;)

• Liker 4
Skrevet

Men å jobbe på julaften er noe for seg selv. Har jobbet de siste 4 julaftene siden jeg har vært butikksjef og jeg ville la mest mulig ansatte få fri denne dagen. Vi hadde kaker, gløgg, julemusikk og pyntet oss :) Må man jobbe så tenker jeg det er viktig å gjøre det beste ut av det og kose seg når man er der. Man er sjef for sin egen julestemning har jeg funnet ut ;)

Må være ansattes beste sjef du da :)

Ser hvordan den tråden: jobbe på julaften har eskalert :fnise:

Skrevet

Skjønte ikke helt denne tråden. Hva er meningen med den? :S

Skrevet

Skjønte ikke helt denne tråden. Hva er meningen med den? :S

Kanskje TS vil få frem at h*n liker å jobbe julaften :)

Skrevet

Slang meg på den andre jobbe på julaften tråden, så laget denne for oss som ikke er så veldig bittre over og måtte jobbe denne dagen. Ingen større mening enn det altså ;-P

Og ja, jeg er helt enig med deg over her. Det er jo litt stas og koslig og jobbe denne dagen. Pynter oss til arbeidsdagen vi også og setter frem kaffe og pepperkaker i butikken. tenner litt stearinlys og smiler. Mens vi løper rundt som noen duracell kaniner for og tilfredsstille alle våre kunder. Hærlig arbeidsdag! :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Hos oss er det så rolig at vi slipper unna styr og mas :) Setter frem pepperkaker ved disken, pynter oss litt ekstra (fleste skal hjem i besøk eller middag, så litt ekstra pynt er naturlig) og har det generelt koslig :)

Skrevet

Da er du ganske heldig :-P Selv jobber jeg i blomsterbutikk. og der står køen fra disken og ut døra helt fra åpningstid til lang over stengetid. Så en hel uke i forveien er det smilekurs og forbredelser til den egentlig "værste dagen i året" og jobbe på. Men selv den dagen kan være koslig. Gjelder bare og ignorere de mest stressa kundene, som kan være voldsomt grettene og bittre :-P

Skrevet

Da er du ganske heldig :-P Selv jobber jeg i blomsterbutikk. og der står køen fra disken og ut døra helt fra åpningstid til lang over stengetid. Så en hel uke i forveien er det smilekurs og forbredelser til den egentlig "værste dagen i året" og jobbe på. Men selv den dagen kan være koslig. Gjelder bare og ignorere de mest stressa kundene, som kan være voldsomt grettene og bittre :-P

Tror noen av disse bittre kundene holder til i jobbe på julaften tråden:-P Kanskje de har barn også :fnise::sjenert:

Skrevet

Grettene og bittre på julaften? :sukk: At det går an..

Skrevet

Grettene og bittre på julaften? :sukk: At det går an..

Oh yes. veldig mange har det så travelt denne dagen at de bare må få hjelp først og må få gå forran alle andre i køen. ellers blir det kjefting på høyt nivå. Og det har en tendens til smitteeffekt bakover i køen. Er ikke bare bare og stå i butikk denne dagen. Men på en måte er det underholdene og se hva jul gjør med folk haha :fnise:

Skrevet

Jobber ikke i butikk, men sykehjem, og kommer mest sannsynlig til å jobbe julaften, til kl. 15 :) Blir sikkert en koselig dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...