Gå til innhold

kvalm, men negativ test.... hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg er så forvirra nå at jeg vet ikke helt hva jeg skal tro! Har ikke barn fra før, så aner ikke hva som er vanlig, mulig eller i det hele tatt...

Jeg hadde (kun ifølge beregninger) eggløsning 23 september... Den kan jo selvsagt ha vært tidligere eller senere, men jeg kalkulerer med den datoen. Fredag var da muligens 7 dpo og det var da jeg begynte å kjenne kvalmen. Den murrer litt hele tiden og med jevne mellomrom slår den virkelig inn. Er ikke sånn at jeg kaster opp forløpig.

Nå lurer jeg. Har hatt den kvalmen siden, og har den førtsatt, er vel da 9 dpo i dag, men testet negativt med rfsu graviditetstest i dag tidlig...

Noen som har peiling? Burde jeg med kvalme teste positivt 9 dpo? Eggløsning kan selvsagt ha vært seinere, men da syns jeg kvalmen er merkelig ....

Nei. Uff. Håper ikke dette ble for rotete:) Ønsker egentlig bare litt meninger rundt det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir ikke kvalm så fort.

Skrevet

Det kan være mye rart, men det er ikke uvanlig å teste negativt "så tidlig".

Vent noen dager, du :)

Skrevet

ok:) Takk for svar.. Er sikkert hodet mitt som tuller rundt med kroppen min ;)

Skrevet

Det kan være mye rart, men det er ikke uvanlig å teste negativt "så tidlig".

Vent noen dager, du :)

Har to tester til liggende så blir nok ett nytt forsøk på tirsdag ;) Gir ikke helt opp :D

Skrevet

Hvordan gikk testen ??spennende :)

Skrevet

Fortsatt negativ! Så er nok ikke noe :( IKM i morgen.. så da får vi se :)

Skrevet

Man kan det, jeg kjente kvalmen rett etter jeg ble gravid. Testet negativt lørdag, positivt tirsdag, og ble kvalm torsdag ca. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...