Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Nå skal en side jeg bestilte sjønnhetsprodukter hos. Ha meg til å spørre postmannen om han har sett noe til pakken min. Fordi den ikke er kommet etter to mnd venting. Da sa også at jeg kunne deretter høre på postkontorot. Men helt ærlig det vil jeg ikke! Hadde aldri bestilt hvis jeg hadde visst at det skulle bli så mye styr. Syns dere det er mye å forlange av siden? Eller skal jeg bare dra å spørre? Jeg vet ikke engang når postmannen er her med posten...

Er det teit å sende brev til de å si at jeg ikke ønsker å gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Postmannen vet hvel ikke hvor pakka di er. Du må spørre på posten/Pib. Har du sporingsnummer?

• Liker 3
Skrevet

Men hvordan skal jeg si det? Og kan jeg dra til postenkontoret fordet om jeg er under 18. Fikk mottat noe som heter confirmationnumber.Men hun dama spora det for meg. Så jeg slapp..

- TS

Skrevet

Hvis du ikke er "moden" nok til å spore opp din egen pakke eller ringe til postkontoret, så er du kanskje ikke moden nok til å bestille en pakke?

• Liker 9
Skrevet

Kan noen si meg ; Om man må være 18år for å spørre?

Skrevet

Selvsagt må du ikke det.

Skrevet

Postmannen kan uansett ikke svare stort.

Det som ikke ligger i hans hylle på distribusjonssentralen er utenfor hans kontroll. Din pakke har neppe kommet dit og forsvunnet på veien...

Skrevet

Du må ikke være over 18 for å spørre på posten. Du kan imidlertid ikke spørre postmannen. Han leverer jo bare, og kan ikke huske om en pakke med et tilfeldig navn på har vært der eller ei.

På posthuset kan du spørre om nr, og de kan spore pakka.

Skrevet

Bare skriv tilbake at du har spurt både postmannen og postkontoret og de har ikke sett noe til pakken, selv om du ikke har gjort det.

• Liker 1
Skrevet

I smell a Troll!

Skrevet

Unnskyld meg, men jeg er ikke alt for gammel. Har slitt endel opp igjennom livet. Og er ikke så veldig komfortabel med fremmede. Og trodde jeg skulle enkelt å greit bestille å få pakken min rett i postkassa. Har heller aldri bestilt før, og kan ikke mye med dette. Også får jeg slengt kommentarer som at jeg er et troll i tryne. ER det rart unger blir mobbet rundt omkring. Når voksne folk er like ille ? Noen av dere her på kvinneguiden er rett og slett dårlige forbilder.

Til dere andre, tusen takk for svar !:) Settes pris på!

• Liker 4
Skrevet

Det nummeret jeg fikk er et confirmationumber/tror det er bekreftelsesnummer på norsk. Hun dama jeg snakka med. Da jeg spurte hva jeg skulle gjøre med det, sa hun ; Okay let me look up the order and tracking for you. Så hun gjorde det for meg. Og da begynte hun å si at jeg skulle høre med postmannen og blablabla.

Deretter spurte jeg ; om jeg måtte gjøre noe med confirmationnumber nå. Da sa hun; No you don't but you can give it the postman and see if he has record of it at all.

Når jeg sjekker det nummeret jeg fikk på posten får jeg bare opp .INGEN TREFF..

- ts

- TS

Skrevet

Men når jeg sjekker det på posten.no er det det samme som å høre på postkontoret. For da kan jeg si at jeg har gjort det ?

- TS

beklager dumheten min altså. Til alle som lar seg provosere!

Skrevet

kanskje du har fått hentelapp? eller oversett den i postkassa.. hvilket land sendte de fra?

Skrevet

Usa, er prettyksin4less det er snakk om.Jeg har mottatt to av pakkene siden de blir sendt hver for seg. Og disse tingene er fra decleor. De sier at md produktene ble sendt fra deres andre varehus..

TS

Skrevet

Men når jeg sjekker det på posten.no er det det samme som å høre på postkontoret. For da kan jeg si at jeg har gjort det ?

- TS

beklager dumheten min altså. Til alle som lar seg provosere!

Ja. Bare si at du har spurt både postmannen og postkontoret og de har ikke peiling.

Skrevet

Usa, er prettyksin4less det er snakk om.Jeg har mottatt to av pakkene siden de blir sendt hver for seg. Og disse tingene er fra decleor. De sier at md produktene ble sendt fra deres andre varehus..

TS

Om de har delt opp pakkene, og du har fått to kan det være noe med tollen. Vet du om den pakken som mangler har høyere verdi enn de andre? Jeg har i alle fall opplevd at mine pakker har blitt stoppet, og satt på et lager til jeg har betalt toll. Men i så fall bør jo tollkravet snart komme..

Skrevet

Ja, vil nok ikke påstå at pakkene er delt inn alt etter verdi. For begge produktene fra det ene varehuset altså decleor produktene er kommet, men ikke de fra MD. Er litt varierende i pris og har både produkter til under tollgrensa som ikke har kommet og produkter over.

TS :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...