Gå til innhold

Hvordan "ømme" var deres bryster dere ble gravid?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen sa meg en gang at det var vorta og området rundt (det brune) som ble ømt. Er det sånn hos dere eller er/var det hele brystet?

Den sisste uken har brystene vært ømme litt til og fra. Det har da vær "inni" brystet. Nå har jeg jo heller ingen følelse i vorta og det rundt den. Hadde en brystreduksjon for 1 1/2 år siden og da forsvant følelsen.

Synes også brustene virker litt tyngre enn ellers også.

Sansynligvis er det ingenting. Men jeg har jo et håp om å ha blitt gravid.

Har ikke prøvd i mer enn3 mnd. og har ennå ikke fått tilbake mensen etter å sluttet med p-pillen. Har tatt noen tester, men dem forblir negative. Er to uker siden sisst, og jeg har ikke lyst til å ta en nå. Håper på sikkre tegn på at det er noe på gang før jeg kjøper en ny test..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Jeg for min del har fryktelig ømme bryster i forkant av og under mensen - så det kan være det er det du har? Kanskje første mens etter p-pille-kutt er like om hjørnet? Det gjenstår å se! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D

Jeg er ny her...faktisk mitt første innlegg dette :D

Har d nesten som deg gjest.. men har ikke brukt piller på over et år. Får alltid ømme bryst ca en uke før mens. Denne måneden er litt spesiell, for de blei ømme dagen etter EL. De er enda ømme, og ømheten er i omtrent hele, men mest "bak" brystvortene.... :) Så jeg håper........ :wink:

Krysser fingrene for deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...