Milli84 Skrevet 2. oktober 2011 #1 Del Skrevet 2. oktober 2011 Vi skal ha et Halloween party hjemme hos oss i slutten på måneden, og er på jakt etter noen gode spøkelseshistorier som passer for barn i alderen 5 - 8 år? Har den historien om den mørke mørke skogen, det mørke mørke huset osv. men kommer ikke på flere. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selje Skrevet 2. oktober 2011 #2 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Det var en gang noen barn (på samme alder og kjønn som de du forteller for, selvfølgelig) som var helt alene hjemme. Det var kveld og helt mørkt ute. og det blæste og regnet. Plutselig ringte telefonen, og en stemme i telefonen sa: Blodet renner 1000 meter fra huset. Barna ble såå redde at de skalv! Så ringte telefonen igjen, og en stemme i teefonen sa: Blodet renner 800 meter fra huset. Barna ble så redde at de nesten tisset i buksa. Utbroder telefonringingen og hvor redde ungene ble så mye du vil... og så. Plutselig ringte det på døra: Barna var helt fra seg av skrekk, men likevel var de så modige at de åpnet døra på gløtt: Utenfor sto det en liten jente: Hun holdt opp tommelen sin som blødde og sa: Jeg har stukket meg på en spiker, kan jeg få plaster? Kjempeskummelt helt til slutten:) Endret 2. oktober 2011 av Selje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 2. oktober 2011 #3 Del Skrevet 2. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troilltøva Skrevet 2. oktober 2011 #4 Del Skrevet 2. oktober 2011 herregud som jeg skvatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 2. oktober 2011 #5 Del Skrevet 2. oktober 2011 Her var det mange av de klassiske som jeg husker fra jeg var barn hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 2. oktober 2011 #6 Del Skrevet 2. oktober 2011 Lån en bok på biblioteket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milli84 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 3. oktober 2011 Takk for hjelp Får lese gjennom allt her og sortere litt fra bøker som vi lånte på biblioteket. Blir sikkert bra det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milli84 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 3. oktober 2011 hehe Får sette den på på TVen i stua, og skrue av lysene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 3. oktober 2011 #9 Del Skrevet 3. oktober 2011 Husker spesiellt en med en hanske som kom nærmere og nærmere senga, men ikke så mye at jeg kan gjenfortelle den. Noen andre som husker den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå