Gå til innhold

Spøkelseshistorier for barn?

Milli84

Anbefalte innlegg

Vi skal ha et Halloween party hjemme hos oss i slutten på måneden, og er på jakt etter noen gode spøkelseshistorier som passer for barn i alderen 5 - 8 år?

Har den historien om den mørke mørke skogen, det mørke mørke huset osv. men kommer ikke på flere.

Noen som kan hjelpe? :lete::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en gang noen barn (på samme alder og kjønn som de du forteller for, selvfølgelig) som var helt alene hjemme. Det var kveld og helt mørkt ute. og det blæste og regnet. Plutselig ringte telefonen, og en stemme i telefonen sa: Blodet renner 1000 meter fra huset. Barna ble såå redde at de skalv! Så ringte telefonen igjen, og en stemme i teefonen sa: Blodet renner 800 meter fra huset. Barna ble så redde at de nesten tisset i buksa.

Utbroder telefonringingen og hvor redde ungene ble så mye du vil...

og så. Plutselig ringte det på døra: Barna var helt fra seg av skrekk, men likevel var de så modige at de åpnet døra på gløtt: Utenfor sto det en liten jente: Hun holdt opp tommelen sin som blødde og sa: Jeg har stukket meg på en spiker, kan jeg få plaster?

Kjempeskummelt helt til slutten:)

Endret av Selje
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hjelp :)

Får lese gjennom allt her og sortere litt fra bøker som vi lånte på biblioteket. Blir sikkert bra det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker spesiellt en med en hanske som kom nærmere og nærmere senga, men ikke så mye at jeg kan gjenfortelle den.

Noen andre som husker den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...