ladiva Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Nå har jeg prøvd å finne svarte blondegardiner i laaaang tid. Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt det?? jeg har søkt på google, vært innom kid, jysk, ikea og ellos.. men nei, er de bare enkelt og greit ut av moten? har sååå lyst på svart blondegardiner
Serenity_ Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Stoff og Stil har som regel det meste. her
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Hvis du finner noen hvite bomullsgardiner du liker så er det en enkel sak å farge dem svarte i vaskemaskinen. Tekstilfarge fås i hobbybutikker og fargehandlere.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Hvis du finner noen hvite bomullsgardiner du liker så er det en enkel sak å farge dem svarte i vaskemaskinen. Tekstilfarge fås i hobbybutikker og fargehandlere. Og jeg mener selvfølgelig blondegardiner i bomull.
ladiva Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2011 takk for svar:) men, de blir jo ikke kullsvart me tekstilfarge? i forbindelse me rosa sløyfe aksjonen så skulle vi farge noen ting på jobben, rosa.. men noe av det ble jo litt sånn oransjeaktig.. hmm, skeptisk
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 takk for svar:) men, de blir jo ikke kullsvart me tekstilfarge? i forbindelse me rosa sløyfe aksjonen så skulle vi farge noen ting på jobben, rosa.. men noe av det ble jo litt sånn oransjeaktig.. hmm, skeptisk Det er mye lettere å farge ting svart enn rosa. Jeg har farget tøy svart mange ganger. Har blitt kullsvart hver gang. Godt resultat.
Serenity_ Skrevet 2. oktober 2011 #7 Skrevet 2. oktober 2011 du finner svarte blondegardiner på linken jeg la ut, kan bestille på nett. + Blonde m. 2 sidet musling kant, sort Vare nr. 813433 På lager Ca. 180 Cm Bred Pr. Meter 49,95 Meter
ladiva Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2011 så det nå:) takk takk takk for hjelpa begge to:) Skulle ikke mer enn det til for å få meg i strålende humør
Auri Skrevet 3. oktober 2011 #10 Skrevet 3. oktober 2011 Ellos, 2-pk for 98 kr: http://www.ellos.no/dv/20-Hjem-Gardiner-Kanallengder/_/N-fkzZ1z141xe?Nr=223797
ladiva Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg kom på disse! Link oioioi, de var lekre til soverommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå