Gå til innhold

Hva ville DU kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge vært glad i å strikke, sy og hekle, og vil nå gjøre hobbyen min litt større, kanskje ved å starte en nettbutikk e.l. Men da lurer jeg på, hva ville dere kjøpt, og hvor mye ville dere betalt?

Nå prater jeg om små pyntegjenstander, kanskje noen luer, pulsvarmere, vanter uten fingre, søte sokker, figurer, ja, egentlig alt som kan lages i mindre skala. Vil gjerne lage noe som er litt unikt, finne min egen vri på ting, men jeg lurer på om det i det hele tatt finnes noe marked for dette?

Blir veldig glad for din tilbakemelding :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt ikke pyntegjenstander eller figurer. Men pulsvamere og slikt, ja.

Skrevet

Ta en titt på epla og etsy, så ser du kjapt hva folk der ute selger.

Skrevet

Ta en titt på epla og etsy, så ser du kjapt hva folk der ute selger.

Takk, det har jeg faktisk ikke tenkt på :)

Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt noe særlig av dette, kanskje spesielt fordi jeg strikker selv. Men generelt er jo ting man kan bruke mer attraktivt enn pyntegjenstander.

En ting som jeg har inntrykk av at kan fungere er heklede brosjer, strikkepunger, fine skjerf, o.l. Tovede ting kan også være populært.

Det som er viktig er at det har noe tilleggsdesign utover det å bare være strikket for hånd. Finn noe som er "deg", som du kan bruke som varemerke.

Skrevet

Skjerf/sjal, sokker, pledd og puter.. Ikke så mye annet, har tonnevis med pulsvarmere og pengepunger som snille sjeler har strikket til meg til jul. Jeg har aldri brukt noe av det!

Gjest mari kontrari
Skrevet

Jeg ville vurdert å kjøpt fine skjerf i myk ull (babyull el.), votter ala selbuvotter, og ullsokker av typen som gjerne er strikket med en miks av restegarn og ser ut som slike bestemødre strikker. Er veldig misunnelig på de som til stadighet har nye fine ullsokker de har fått tilsendt av bestemor :)

Fine luer og generelt bruksting tror jeg er det smarteste. Skikkelig fine lappetepper og pledd tror jeg også appelerer til mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...