lell Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Siden jeg har besøk av den månedlige røde så blir det ikke sex her i huset.. Igår ville sambo ha blowjob og greit nok. Men når han kom så smakte det fyyy!!! Jeg måtte bare "spytte" det ut i handa mi.. Og smaken satt lenge i meg.. Kunne liksom ikke bare hute meg bort vaske munnen.. Hva i all verden er dette for noe??
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg aner virkelig ikke. Har hatt 4 langvarige forhold og har svelget med alle. Synes ikke det er noen forskjell, jeg. Leser ofte om at "den og den" smaker vondt - og en annen ikke. Jeg har imidlertid aldri kjent forskjell på smaken. Konsistens, kanskje, men det smaker fullt og helt klorin hver eneste gang
Gjest otrivin Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Har hørt at det påvirkes av hva man spiser Hvertfall ene gangen jeg svelget når fyren hadde spist chili svidde det SYKT i munnen.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Det avhenger nok av mannens kosthold. Spiser han mye ananas får han trolig annen smak enn dersom chilipepper er en stor del av kostholdet.
louise1 Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Som de andre sier, det kommer an på hva han får i seg. Sånn som alkohol eksempel, fy æsj. Få han til å spise masse frukt og grønt, å drikke mer juice, så skal du se. Eller smake
muesli Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Eg testa ananas-kuren på min samboer ein gang. Ananas til kvar middag i 3 dager, og lite krydder. Ikkje at han smaker vondt til vanlig (i vertfall ikkje etter at han slutta å røyke), men "på ananas" smakte han nesten snop ^^ 5
lell Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2011 Han hadde spist en hel pose biff og løk potetgull, og brus.. Det smakte helt jævlig, aldri vært sånn før!!
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #8 Skrevet 2. oktober 2011 Han hadde spist en hel pose biff og løk potetgull, og brus.. Det smakte helt jævlig, aldri vært sånn før!! Kanskje han ikke har spist en "hel pose biff og løk potetgull, og brus" før..? Det er jo naturlig at det som kommer ut blir påvirket at det som puttes inn.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 2. oktober 2011 #9 Skrevet 2. oktober 2011 Siden jeg har besøk av den månedlige røde så blir det ikke sex her i huset.. Igår ville sambo ha blowjob og greit nok. Men når han kom så smakte det fyyy!!! Jeg måtte bare "spytte" det ut i handa mi.. Og smaken satt lenge i meg.. Kunne liksom ikke bare hute meg bort vaske munnen.. Hva i all verden er dette for noe?? kanskje det var noe han hadde spist? Du får det forøvrig til å høres ut som det er første gang han har kommet i munnen din?
Gjest bazibaz Skrevet 2. oktober 2011 #10 Skrevet 2. oktober 2011 Eg testa ananas-kuren på min samboer ein gang. Ananas til kvar middag i 3 dager, og lite krydder. Ikkje at han smaker vondt til vanlig (i vertfall ikkje etter at han slutta å røyke), men "på ananas" smakte han nesten snop ^^ Samboeren min er veldig glad i ananas og spiser det nesten til alt, pluss at han spiser det som snop. Så jeg kan skrive under på det. Jeg merker det når han har spist mindre ananas, for da blir det litt surere smak.
lell Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 2. oktober 2011 Bettyboop28 Haha jeg ser den, men det e altså ikke første gangen. Men første gangen det smake helt forjævlig!!!
Gjest Katten. Skrevet 2. oktober 2011 #12 Skrevet 2. oktober 2011 Det er mye som påvirker smaken, men det viktigste er kostholdet. Alt av gifter (alkohol, nikotin osv) påvirker smaken kraftig, samt sterk mat og koffein. Det er hovedpunktene innenfor stygg smak. Ellers er ananaskuren, som flere har nevnt, meget bra for å forbedre smaken.
Gjest Purple Haze Skrevet 2. oktober 2011 #13 Skrevet 2. oktober 2011 Det henger sammen med hva han har i seg av både mat, drikke, alkohol og tobakk. Vanilje skal visst gi god smak, det samme med sjokolade
Gjest MorAase Skrevet 2. oktober 2011 #14 Skrevet 2. oktober 2011 Om en på død og liv vil ha ananas så bør en spise ANANAS! Noe annet er vitterlig meningsløst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå