lell Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg blander pulver i juice men synes mye av pulveret blir igjen i glasset, og dessuten er jeg litt lei denne måten. Noen som gjør det annerledes?
lell Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2011 Jepp! Men må jo bruke opp det jeg har først da..
Mubba Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Du kan jo lage deg en grønn smoothie og tilsette spirulinaen i den, men personlig foretrekker jeg å blande bare med vann og annen "greens". Pure planet sine 500 mg spirulina tabletter funker veldig bra
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #6 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg lager iste tilsatt spirulina, antioksidantpulver, kalsium og vitamin D. Jeg har litt lavt vitamin D-nivå, kan ikke drikke juice og melk, ikke spise frukt og lignende. Søter teen med stevia. Smaker faktisk ikke så gærnt.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #7 Skrevet 3. oktober 2011 Ellers blander jeg den i yoplait dobbel 0% med litt puffet fullkornsris og gojibær i.
ejoty Skrevet 4. oktober 2011 #8 Skrevet 4. oktober 2011 Blander med juice i en shaker. Deretter drikker jeg av shaker'en.
Gjest fridus Skrevet 4. oktober 2011 #9 Skrevet 4. oktober 2011 Hvor mange gram tar dere som bruker spirulina daglig?
Mubba Skrevet 4. oktober 2011 #10 Skrevet 4. oktober 2011 Hvor mange gram tar dere som bruker spirulina daglig? Det varierer. 3-6gram
lell Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 4. oktober 2011 Mem hvordan får dere oppløst all pulveret? Jeg syns ikke det blandes ut og mye blir igjen i glasset.
Mubba Skrevet 4. oktober 2011 #12 Skrevet 4. oktober 2011 Nå bruker jeg melkeskummer, men før jeg fikk det ristet jeg det ut i en shaker, funket veldig greit
Gjest shirelle Skrevet 4. oktober 2011 #13 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg tar tabletter fra now foods. 6 tabletter i gangen. begynte på mandag. Tar det mest for betakarotenet. Men synes jeg har vært mindre trøtt de siste dagene, hvis jeg ikke bare innbiller meg det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå