AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Det finnes nok mange steder at samboeren til en dame/mann ikke går overens med foreldrene til partneren sin. Hvordan blir slike ting løst når man har barn sammen? Kan aldri besteforeldrene komme å se barnebarnet så lenge samboeren er hjemme? Dere som har dette problemet, hva gjør dere for å løse det? Og hvorfor går ikke samboeren din overens med foreldrene dine?
afeio Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg gikk ikke veldig godt overens med tidligere svigermor, men vi var da høflige voksne mennesker likevel og om det hadde blitt unger inne i bildet skulle jo hun absolutt hatt mye med dem å gjøre, både med og uten meg tilstede. Så hva en bør gjøre for å løse det? Oppføre seg som voksne vel! Trenger ikke å late som om en er bestevenner eller å prate mye sammen, men rett og slett bare ha en gjensidig respekt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg går ikke overens med min svigermor, men vi er da begge voksne mennesker som kan være høflige mot hverandre. Man trenger ikke være bestevenner for å være sammen innimellom - både for kjæresten sin og barnas skyld!
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg tror ikke det er så mange tilfeller der man går så dårlig overens så man overhodet ikke kan omgås. Og er det sånn så får man la være å omgås, eller søke hjelp.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 gikk ikke overens med min nå x svigers.han hadde barn fra før og svigermor ga ettertrykkelig besjed om at det var mor til dette barnet som var velkommen i huset der. etter over 10 år og 3 barn ble det ikke bedre og vi flyttet etterhvert fra hverandre.dei var kunn på besøk til oss 2 ganger da var det barnedåper.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Hvor ofte hadde du taklet å ha de på besøk da? Flere ganger i uka?
lell Skrevet 2. oktober 2011 #7 Skrevet 2. oktober 2011 Min mor misliker min samboer og oppholder seg knapt i samme rom som han når hun er på besøk. Hun oppfører seg da sånn at hun er sjelden på besøk hos barna. Eldste barnet har skjønt såpass at det et noe galt, men har bare sagt at pappa og besta kjenner ikke hverandre.. Det store spørsmålet er vel hva man skal si når barna en dag spør.. Dette er ikke vår feil så jeg synes det er hun som får ta støyten og forklare, men vet jo ikke hva hun vil si da. Vi har klart oss gjennom flere barnedåp hvor begge familiene var med, og det var jo en ufattelig situasjon å være i. Grue meg til konfirmasjonene ja.. Det hører med at min sambo har prøvd å snakke litt til ho, helt enkle setninger uten å få svar.. Og han har ikke gjort noe for å bli mislikt! Er bare fra "feil side av byen"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå