AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 noen som har funnet oppvaskhansker som ikke blir ødelagt etter en gangs bruk? vil gjerne bruke dem lenge, er en liten grønn spire, som ikke vil bruke å kaste for mye, uten å ha brukt dem opp mye.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg kjøper de vanlig gule fra dagligvaren og de holder ta mer enn en gang. Faktisk i flere måneder. 1
slask Skrevet 3. oktober 2011 #3 Skrevet 3. oktober 2011 Det er ikke meninga at vanlige folk skal få tak i normal ordentlig kvalitet lenger. Det lønner seg jo mye mye mer å produsere dritt. Ordentlig kvalitet hadde kanskje kosta 10% mer, men siden sånt er etterspurt av noen få så koster det gjerne 2-300% mer. Det finnes syrebestandige arbeidshansker, men de er vel ikke så ettersittende.
Gjest Survival Skrevet 3. oktober 2011 #4 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg kjøper de vanlig gule fra dagligvaren og de holder ta mer enn en gang. Faktisk i flere måneder. Jepps! Enig med denne. Kjøpte et par på Rema 1000 for ett år siden og fungerer helt flott de.
Gjest Solmåne Skrevet 3. oktober 2011 #5 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg kjøpte noen rosa-aktige på Spar for et par år siden. De var litt mer kvalitet og behagelig og ha på + de stinket ikke og du kan vaske de på 60 grader når du føler for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå