Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia,tenkte bleike tennene her men da vil jeg høre med dere som røyker,hvordan blir resultate? Cola skal jeg klare å kutte i noen dager men røyken går ikke!Kjøpte Crest 3D white strips som skal tas hver kveld i noen dager.Har venner som har gjort det og har aldri sett så bra resultat på noen andre.Tilogmed Tannlegen til ho ene var helt imponert.Men ingen av de røyker så til dere røykere:skal jeg hive meg på eller bli det jævlig?

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd masse forskjellig hjemmebleking (ikke Crest 3D) og det funket ikke. Har også hørt at hvis en røyker skal gjøre det hos tannlege forsvinner blekingen fort.

Gjest Survival
Skrevet

Jeg ville aldri bleket tennene dersom jeg var cocaholiker. Bleking av tennene er en stor påkjenning for emaljen, og disse hjemmetestene man får kjøpt på internett er ekstra skadelig. Siden den lave pH-verdien i colaen sannsynligvis har skadet emaljen din en god del allerede (selv om at det kanskje ikke er synlig), ville jeg holdt meg langt unna hjemmetester og heller rådført meg med en tannlege først.

Skrevet

Jeg har prøvd masse forskjellig hjemmebleking (ikke Crest 3D) og det funket ikke. Har også hørt at hvis en røyker skal gjøre det hos tannlege forsvinner blekingen fort.

Takk for svar men om du vil prøve igjen så prøv denna.Har venner som har gjort det og er jo knallfint og ser ikke overdrevent ut.Mener jeg har lest at dette produktet blir brukt bla.i usa av tannleger, men sier ikke det stemmer for har ikke sjekka det.Ja,å jeg tror ikke på alt jeg leser men ble veldig imponert av denne blekinga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...