Tabris Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Jeg fant denne ganske så morsom, siden jeg har sett alle fire typene mange, mange ganger, både her på KG og andre steder. http://www.cracked.com/article_19474_4-idiots-who-show-up-wherever-religion-discussed-online.html?utm_source=facebook&utm_medium=fanpage&utm_campaign=new+article&wa_ibsrc=fanpage Endret 2. oktober 2011 av Tabris
Gjest MorAase Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg er stolt av å tilhøre den første kategorien. 3
Mann 42 Skrevet 4. oktober 2011 #4 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg er stolt av å tilhøre den første kategorien. Yeah! Fuck religion! Om flere hadde vært som Carl Sagan og meg, så hadde ting vært VELDIG anderledes, og vi ville vært rike og lykkelige, alle mann. Millions and millions! 3
Tabris Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2011 Det er mange Carl Sagans rundtomkring.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Det er mange Carl Sagans rundtomkring. Jepp, heldigvis 1
Tabris Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2011 (endret) La meg omformulere meg: Det er mange wannabe Carl Sagans rundtomkring. Man predikerer, enten man predikerer for sin religion eller for sin ateisme (og da helst med mest mulig intoleranse mot "de andre"), og ser på seg selv som noen som sprer det gode budskap, men klarer ikke selv å se at man utenfra ofte blir sett på som like idiotisk uansett hvilken side man sitter på. Endret 4. oktober 2011 av Tabris
Cata Skrevet 4. oktober 2011 #8 Skrevet 4. oktober 2011 Jepp, har sett noen av de stereotypene rundt om.
Gjest MorAase Skrevet 4. oktober 2011 #9 Skrevet 4. oktober 2011 Yeah! Fuck religion! Om flere hadde vært som Carl Sagan og meg, så hadde ting vært VELDIG anderledes, og vi ville vært rike og lykkelige, alle mann. Millions and millions! Aner ikke hvem carl er, vet bare at jeg avviser religioner og tilber vitenskapen.
Gjest Blondie65 Skrevet 4. oktober 2011 #10 Skrevet 4. oktober 2011 Respekt blir ytt når respekt blir mottatt. Jeg har ingen problemer med å akseptere at andre har et annet verdenssyn enn meg selv og respekterer enhver persons rett til det. Problemet kommer når dette verdenssynet skal stakes ned min hals. Hvorfor skal jeg finne meg i det?
Tabris Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 4. oktober 2011 Ingen som har sagt at du trenger å finne deg i å få dette verdenssynet staket ned i din hals. På samme måte synes jeg at religiøse skal få diskutere sin religion med hverandre uten å få ateisme staket ned i sin hals. Respekten må definitivt gå begge veier, noe den ikke alltid gjør. 2
Mann 42 Skrevet 5. oktober 2011 #12 Skrevet 5. oktober 2011 Aner ikke hvem carl er, vet bare at jeg avviser religioner og tilber vitenskapen. DU! VET! IKKE! HVEM! CARL! SAGAN! VAR!!??? Jeeez. 1
Mann 42 Skrevet 5. oktober 2011 #13 Skrevet 5. oktober 2011 Det er mange Carl Sagans rundtomkring. Resistance is futile!
Tabris Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #14 Skrevet 5. oktober 2011 Resistance is futile! Ja, det beste er nok bare å finne frem popcornet og se på det som litt underholdning i hverdagen.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #15 Skrevet 5. oktober 2011 De glemte den største idiotgruppen, de som mener at bare man klarer å sette noen i en eller annen form for bås så har man motbevist alle argumentene deres. 1
Gjest MorAase Skrevet 5. oktober 2011 #16 Skrevet 5. oktober 2011 DU! VET! IKKE! HVEM! CARL! SAGAN! VAR!!??? Jeeez. Aldri hørt navnet før nå.
Gjest Blondie65 Skrevet 5. oktober 2011 #17 Skrevet 5. oktober 2011 (endret) De glemte den største idiotgruppen, de som mener at bare man klarer å sette noen i en eller annen form for bås så har man motbevist alle argumentene deres. Og det sier du - som er anonym, din feiging Endret 5. oktober 2011 av Blondie65
Gjest Blondie65 Skrevet 5. oktober 2011 #18 Skrevet 5. oktober 2011 Aldri hørt navnet før nå. Carl Sagan, best kjent fra TV-serien Cosmos. Er det jeg som er gammel eller du som er ung ...?
Gjest MorAase Skrevet 5. oktober 2011 #19 Skrevet 5. oktober 2011 Carl Sagan, best kjent fra TV-serien Cosmos. Er det jeg som er gammel eller du som er ung ...? TV er stikkordet, jeg ser ikke på tv...
Ekerilar Skrevet 5. oktober 2011 #20 Skrevet 5. oktober 2011 Den femte idioten er den som skal rakke ned på alle andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå