Gå til innhold

Har noen prøvd undersøkelser på nett?

Anbefalte innlegg

Gjest fersk lærer
Skrevet

Er det noen her som har erfaring med undersøkelser på nett? Da er jeg ikke interessert i de som tilbyr gavekort, men ekte penger. Vil gjerne tjene litt og bruke penger på det jeg vil/trenger i steden for et gavekort på HM eller Toys'R'Us.

Noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er en nettside jeg har god erfaring med. Jeg får penger på konto.

Min lenke

Skrevet

Jeg har registrert meg på linken over. Gratis. Skal raportere om hvordan det virker senere.

Til TS. Man kan tjene en formue ved å ta små jobber ved siden av hovedinntekten. Det er bare å lete etter.

Skrevet

Tror ikke at det er så mange som driver med det.

Skrevet

Jeg vet du ikke ville ha gavekort men på panel.no får du velge i mellom forskjellige butikker fra gavekorttorget.no(tror jeg det heter).

Hvis du bor i Oslo, Trondheim, Bergen eller Lillehammer(eller var det Lillestrøm?) så har de av og til smaksprøver eller forskjellige samtaler hvor du får kontanter.

Gjest Sevastra
Skrevet

Jeg drev på med spørreundersøkelser på nettet for noen år siden. Husker ikke hvilken side det var, men jeg tjente opp gavekort for mellom 600-700 kr(i alt) som jeg tok ut på Coop og kjøpte mat til familien for. Veldig praktisk, men kjedelig og tidkrevende.

Skrevet

Jeg har registrert meg på linken over. Gratis. Skal raportere om hvordan det virker senere.

Det er jeg veldig interessert i å høre om. Blir straks skeptisk når det er utenlandske nettsteder og penger involvert.

Skrevet

De sidene jeg har tatt undersøkelser må man svare på 60-70 undersøkelser med opp til 50 spm hver seg. Den fantastiske premien?

En tyggis.

Skrevet

Det er mulig å tjene penger på det, men det er utrolig dårlig betalt (for oss nordmenn). Du kan sikkert tjene 10-15 kroner i timen!!! :jepp:

Skrevet

Min lenke

På denne linken har jeg tatt to undersøkelser og tjent 3,20kr x2 :fnise: blir sikkert litt penger til slutt da, om man gidder å prøve.

Skrevet

Jeg bruker å ta spørreundersøkelser for start panel. Der tjener jeg alt fra 1-20 kr pr undersøkelse, og jeg får kanskje 2-3 i uka. Med andre ord, det går ikke fort å tjene opp penger der :P Men lettvindt å få overført til paypal så jeg kan handle noe på ebay for det ;P

Skrevet

Jeg svarer på undersøkelser hos Triaba og "tjener" mellom 500 og 800 hvert år. Ikke de store summene, men noen kroner blir det. Siden beløpet er under 1000 kr per år, vurderes dette til å være tilfeldige inntekter - og du skatter derfor ikke av dem.

Anatllet undersøkelser er mellom 4 og 8 per måned - og jeg antar du får 60-70 øre i betaling per minutt du bruker på undersøkelsene.

Jeg synes forøvrig ikke det er så dumt å få gavekort fra f.eks gavekorttorget.no. Svarer du på undersøkelser hos YouGov, tar det ikke så lang tid før du får et gavekort (hos f.eks Bauhaus, G-sport m.fl). Kjøper gjerne ting jeg egentlig ikke trenger - med god samvittighet - for gavekortene.

Flere panel har også fokusgrupper, hvor du får gavekort på 250-500 kr når du stiller opp. Panel.no er "desperate" etter folk som ønsker å delta på dette...

Skrevet

Det er jeg veldig interessert i å høre om. Blir straks skeptisk når det er utenlandske nettsteder og penger involvert.

Jeg tro det er norsk siden alle undersøkelser og epost kommer på norsk. Jeg tror de bare tilhører et større internasjonal selskap.

Om resultater. Jeg har svart på ca 7 undersøkelser nå. Ser at man kan overføre belønning når man har tjent 40 kr. Fint med en så lav grense.

Skrevet

Jeg er medlem av panel.no, den er veldig bra. Der har jeg fått gavekort. Er også medlem av verdifull mening, M3 panel etc, men har ikke vært medlem lenge nok til å få utbetalt noe.

Er det noen som har erfaring med paidsurveysetc.com? Man må visst betale litt for å bli medlem, noe som gjør meg skeptisk.. Men hvis man kan klare å tjene litt på det så kan det jo lønne seg.

• 2 uker senere...
Gjest fersk lærer
Skrevet

Min lenke

Har sett på min konto i dag. Og det kom 86 kr i går? Hvorfor det? På selve undersøkelser står det ofte mye lavere "verdi". Hmmm. Forstår ikke helt. Men tjent er tjent. Jeg klager ikke. :jepp:

Skrevet

slenger meg litt på her. Lurer på om det er noen undersøkelser man kan tjene 300 - 1000 kr måneden på?

• 2 uker senere...
Skrevet

Dytter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...