Usikker23 Skrevet 2. oktober 2011 #1 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg trodde jeg var godt på gang inn i ett forhold med en fyr, vi bor ikke i samme by så har vært litt vanskelig å stadfeste, uansett vi har hatt kontakt siden mai eller noe, og vi har møtes i hans hjemby flere ganger. og nå var det hans tur å komme hit. Så nå når jeg snakket med han,(han var full) så kommer det fram at han har truffet en som bor ikke så langt fra han, og at de har "hengt" sammen no i 2 ukers tid,altså han traff hun helgen etter at jeg var der sist. og hun var blitt sååå forelsket i han. og han visste ikke lengre hva han følte. Men at han forsatt ville komme hit på besøk, men at hun ville bli grinete da. jeg skjønner virkelig ingenting Jeg kan jo ikke klandre han heller, for å finne en som bor nærmere, og som er lettere tilgjenglig, og han kan se oftere. og siden vi ikke var blitt sammen, selv jeg følte vi var på god vei der, så kan jeg jo heller ikke bli sint. Men jeg er veldig skuffet, og lei meg. Veldig kjedelig at det skulle ende slik, men han er jo en kul fyr og vil jo gjerne være venner med han, men det blir jo litt vanskelig om han har fått følelser for en annen, da blir det jo helt unaturlig at vi skal besøke hverandre på langt sikt og opprettholde ett vennskap? Jeg liker jo fyren godt, veldig godt, kjenner jeg vil legge med ned å begynne å grine Nå må jeg begynne på nytt enda en gang...
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Æsj, det var kjipt. Skjønner at du er skuffet og lei deg, men du må fokusere på det positive. Du skriver at du liker han, men ingenting om at du er forelsket? Da skal du være glad for at dette skjedde før du fikk den følelsen. Dere har ikke hatt kontakt så lenge, og det er egentlig bra at ting ender tidligst mulig, egentlig. Er neppe lurt å holde kontakt med noen du er interessert i som venn, og kun det. Innerst inne vil du jo ha noe mer, så da er det lurest å holde seg unna og forsøke å komme over de følelsene. Lykke til. Det går nok bra til slutt 1
Usikker23 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2011 ja det er veldig kjipt... leit at det gikk slik liksom kan vel ikke si at jeg er forelsket, men veldig betatt.. Men kjenner jo no når jeg snakker om det, tenker på det, så knyter det seg i magen på meg, blir helt dårlig av tanken på at han har funnet seg en ny... så kanskje jeg er litt forelsket likevel... Men som du sier kanskje best at det skjedde nå, og ikke senere når jeg hadde falt enda mer for han...
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg kan jo ikke klandre han heller, for å finne en som bor nærmere, og som er lettere tilgjenglig, og han kan se oftere. og siden vi ikke var blitt sammen, selv jeg følte vi var på god vei der, så kan jeg jo heller ikke bli sint. Men jeg er veldig skuffet, og lei meg. Veldig kjedelig at det skulle ende slik, men han er jo en kul fyr og vil jo gjerne være venner med han, men det blir jo litt vanskelig om han har fått følelser for en annen, da blir det jo helt unaturlig at vi skal besøke hverandre på langt sikt og opprettholde ett vennskap? Ja, det blir helt feil. Først og fremst for deg selv. Du bør nå bare gå videre og kutte all kontakt. For din egen del. Internett kan være bra for å få til kontakt med andre folk, men det store problemet er at man ofte får kontakt med folk som bor urimelig langt vekk fra der en bor og lever selv. Og dette skaper fort problemer dessverre.
Usikker23 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2011 Ja, det blir helt feil. Først og fremst for deg selv. Du bør nå bare gå videre og kutte all kontakt. For din egen del. Internett kan være bra for å få til kontakt med andre folk, men det store problemet er at man ofte får kontakt med folk som bor urimelig langt vekk fra der en bor og lever selv. Og dette skaper fort problemer dessverre. ja vet jeg burde kutte all kontakt med han, men det er jo så utrolig vanskelig, jeg digger jo fyren, han er en konge venn... Men for min egen del som du sier så bør jeg jo kutte han ut. ja, vanskelig å ha møtt en som bor så langt vekke fra meg, nesten sånn at jeg skulle ønske jeg ikke hadde tatt steget for å møte han, siden det bydde på mange problemer som jeg ikke hadde sett for meg kunne dukke opp.
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 ja vet jeg burde kutte all kontakt med han, men det er jo så utrolig vanskelig, jeg digger jo fyren, han er en konge venn... Men for min egen del som du sier så bør jeg jo kutte han ut. ja, vanskelig å ha møtt en som bor så langt vekke fra meg, nesten sånn at jeg skulle ønske jeg ikke hadde tatt steget for å møte han, siden det bydde på mange problemer som jeg ikke hadde sett for meg kunne dukke opp. Jeg anbefaler ved enhver anledning å IKKE ha kontakt med noen som bor langt vekk. Nettopp fordi det ofte skaper problemer. Som de fleste ikke trenger. 1
Usikker23 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg anbefaler ved enhver anledning å IKKE ha kontakt med noen som bor langt vekk. Nettopp fordi det ofte skaper problemer. Som de fleste ikke trenger. Men det betyr vel ikke at det ikke kan fungere for noen vel? Selv om det ikke funket nå med han, så betyr ikke om jeg treffer en annen fra en annen by at det ikke vil fungere?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #8 Skrevet 2. oktober 2011 Men det betyr vel ikke at det ikke kan fungere for noen vel? Selv om det ikke funket nå med han, så betyr ikke om jeg treffer en annen fra en annen by at det ikke vil fungere? Nei, det gjør det ikke!
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2011 #9 Skrevet 2. oktober 2011 Men det betyr vel ikke at det ikke kan fungere for noen vel? Selv om det ikke funket nå med han, så betyr ikke om jeg treffer en annen fra en annen by at det ikke vil fungere? Nei, det finnes få garantier i dette livet. Men hvorfor gå over bekken etter vann? 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #10 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg traff min utkårede gjennom nettet(som så mange andre nå for tiden) når han var i forsvaret. Han var da laangt oppi nord mens jeg var på vestlandet. Det var litt slitsomt, det skal jeg ærlig innrømme. Men når han var ferdig flyttet vi sammen og det ordnet seg fint. Det kommer an på hvilken situasjon dere er i, er noen av dere villig til å flytte på dere?
Usikker23 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg traff min utkårede gjennom nettet(som så mange andre nå for tiden) når han var i forsvaret. Han var da laangt oppi nord mens jeg var på vestlandet. Det var litt slitsomt, det skal jeg ærlig innrømme. Men når han var ferdig flyttet vi sammen og det ordnet seg fint. Det kommer an på hvilken situasjon dere er i, er noen av dere villig til å flytte på dere? Nå virker det som om han har truffet en annen fra naboen byen sin, og at det er bedre. Men han sier han ikke er forelsket eller noe i hun, men at det var veldig spesielt.. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med hele situasjonen, han sier han vil komme hit nå til uka som kommer, og jeg vet ikke om jeg skal la han komme, så vi får snakket om ting. Jeg har sagt meg villig til å flyttet til hans hjemby, men det er jo forsatt veldig tidlig, men jeg hadde lett gjort det for letthetens del, for å se om vi kunne fungere sammen. Men nå er jo alt uklart, jeg vet ikke om jeg skal kutte alle bånd eller om jeg skal se hva som skjer når han kommer, og bare få ett svar ut av han. Men han er som sagt veldig ung, og da lover vel ikke ting så bra så :-/
DysterPytten Skrevet 2. oktober 2011 #12 Skrevet 2. oktober 2011 Men det betyr vel ikke at det ikke kan fungere for noen vel? Selv om det ikke funket nå med han, så betyr ikke om jeg treffer en annen fra en annen by at det ikke vil fungere? nå fant jeg ikke min via nettet, men via jobb og firmafest. Vi bor i hver sine byer, jobber i samme firma, i hver sine byer, eneste store kontakten vi har er i helgene, og det funker faktisk SUPERT! Så nei, det betyr ikke at det ikke kan funke:) 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #13 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg synes du burde be han komme bort så dere kan snakke sammen om det. Så får du vite hva han føler om det hele. Hvis han liker veldig godt hun andre så for all del, så får han gå etter henne. Men hvis han har tenkt å prøve seg på henne bare fordi det er lettere så virker det helt på trynet. Jeg skjønner veldig godt at du er skuffet og lei deg, selv om det er på et tidlig stadie.
Usikker23 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #14 Skrevet 2. oktober 2011 Ja jeg føler liksom han burde komme så vi får pratet om det, og ja hvis han liker henne så godt så unner jeg han jo alt godt, men om det bare er fordi avstanden er lettere så er det jo helt teit. Men men han sa liksom noe teit noe i sted, som at han måtte forte seg hit slik at han liksom glemte hun og forsto at han likte meg bedre eller noe. Han er helt på tryne som du sier, veldig vinglete. Tror ikke helt hva han vil. Jeg må kanskje bare glemme han, og heller bare ta en pause og heller fokusere på meg selv
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #15 Skrevet 2. oktober 2011 For å være helt ærlig: jeg er.. en smule hevngjerrig av meg Så hadde jeg vært i ditt sted hadde jeg bedt han dra en viss plass. Men heldigvis så er ikke alle som meg og klarer å se videre. Hvis han er veldig vinglete så bør du kanskje bare droppe han og tenke på deg selv, så får han bare ha det så godt med hun andre. Jeg antar at du er 23 år utifra brukernavnet ditt, du har god tid på deg
Usikker23 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #16 Skrevet 2. oktober 2011 Hehe jeg og er litt hevngjerrig av og til, så det er vel noe i meg som vil at han skal komme så jeg kan dumpe hans ræv men jeg er nok for snill så jeg får ta tiden til hjelp og bare la han styre på med hun og jeg kan gå videre med livet mitt :-/ Ja er bare 24 år så er forsatt ung og har vel god tid på meg Hehe men dette var første gutten jeg har falt for etter det ble slutt med xen min ved juletider etter 7år så det er kanskje derfor jeg er skuffet eller lei meg :-
Gjest Purple Haze Skrevet 2. oktober 2011 #17 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg anbefaler ved enhver anledning å IKKE ha kontakt med noen som bor langt vekk. Nettopp fordi det ofte skaper problemer. Som de fleste ikke trenger. Selv om du har dårlig erfaring med avstand, betyr ikke det at alle andre har det. (Nå er det vel andre grunner enn avstand som gjør at du sliter, uten at jeg skal gå nærmere inn på det her). Her bodde vi 50 mil fra hverandre da vi ble kjent, men nå er vi samboere på andre året, så avstand trenger ikke være døden for et forhold. Skjønner godt at du er såret og lei deg, TS. Han har tydeligvis ikke tatt forholdet deres så alvorlig som deg, etter som han har holdt på med flere samtidig. Og selv om det er en mager trøst akkurat nå, er det vel greit å finne ut at han ikke var rett for deg nå, framfor å finne det ut senere. Du er ung og har tiden for deg. Den du skal ha dukker opp før eller senere
Usikker23 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #18 Skrevet 2. oktober 2011 Selv om du har dårlig erfaring med avstand, betyr ikke det at alle andre har det. (Nå er det vel andre grunner enn avstand som gjør at du sliter, uten at jeg skal gå nærmere inn på det her). Her bodde vi 50 mil fra hverandre da vi ble kjent, men nå er vi samboere på andre året, så avstand trenger ikke være døden for et forhold. Skjønner godt at du er såret og lei deg, TS. Han har tydeligvis ikke tatt forholdet deres så alvorlig som deg, etter som han har holdt på med flere samtidig. Og selv om det er en mager trøst akkurat nå, er det vel greit å finne ut at han ikke var rett for deg nå, framfor å finne det ut senere. Du er ung og har tiden for deg. Den du skal ha dukker opp før eller senere Nei det er jo tydelig at han ikke har tatt forholdet like seriøst som meg, og at han traff hun bare helgen etter jeg var hos han, pluss ikke har sagt noe til meg om det... holdt henne sjult så da må det jo være alvorlig mellom dem.. men men som du sier sikkert bedre å finne ut av det nå enn senere, det vil jo bare bli tyngre jo lengre tid det går :-/ Ja har enda litt tid på meg å finne den "rette" for meg håper han dukker opp
Gjest Purple Haze Skrevet 2. oktober 2011 #19 Skrevet 2. oktober 2011 Nei det er jo tydelig at han ikke har tatt forholdet like seriøst som meg, og at han traff hun bare helgen etter jeg var hos han, pluss ikke har sagt noe til meg om det... holdt henne sjult så da må det jo være alvorlig mellom dem.. men men som du sier sikkert bedre å finne ut av det nå enn senere, det vil jo bare bli tyngre jo lengre tid det går :-/ Ja har enda litt tid på meg å finne den "rette" for meg håper han dukker opp Mennesker som spiller dobbelt trenger man ikke bruke energi på, de vil bare såre en, uansett. Og klart han dukker opp! Du virker som ei god jente som fortjener en god gutt
Usikker23 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #20 Skrevet 2. oktober 2011 Mennesker som spiller dobbelt trenger man ikke bruke energi på, de vil bare såre en, uansett. Og klart han dukker opp! Du virker som ei god jente som fortjener en god gutt Ja, men forstår ikke hvorfor folk har ett behov for å spille dobbelt spill, det er jo bare å være ærlig å si ting som dem er, mye bedre å bli såret og skuffet over sannheten, enn å bli løyet til :-/ men men ikke noe å gjøre med Hehe takk for fin kommentar, håper det blir en skikkelig MANN neste gang, og ikke en guttevalp sånn som han her 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå