AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Utenom meg, AnonymBruker, kusina mi Gjest og fetteren min Gjest_gjest?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 Meg selv. Du er absolutt ikke møkk! Du er super! Don't you forget it! 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 Du er absolutt ikke møkk! Du er super! Don't you forget it! Haha, I know men, føler meg veldig bitch her inne av og til
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #5 Skrevet 1. oktober 2011 Utenom meg, AnonymBruker, kusina mi Gjest og fetteren min Gjest_gjest? Moren din; Gjest_ts 5
Mr.Omg Skrevet 1. oktober 2011 #6 Skrevet 1. oktober 2011 Meg selv. Da melder jeg meg med glede inn i møkk-gjengen din!
Yme Skrevet 1. oktober 2011 #8 Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Helyn, NovaFlare, otrivin, Liiah, Yahoo, zorra, Belle de Jour, Sissa, mia83, Theya, padawan, spee, Herr Langbein, Obiola, MsFoster, *Meg*, FruLuna, frøken am, pantora, Rosalie, *Betty*, ~white lady~, odisi73, Katsho, lfcnino, Eliza Doalot, Fnisu, Georgia, Murder, ThatWoodcut, Gaby, KittyKatt, Meg80, Adorabelle, Silvermist, minth, Gurken, kari2, Sjokoladebolle, Akita, regia, Solmåne, mamma-mia, tina69, Vendie, Jay, Anuket, Kontormus, Pitteliten, eplebit, villemo84, Vivica, Rofl, iCat, Plastsjel, Hikken, hannahjoe, minienthe, Kalkunkrøll, JohnS, nobilian, Usikker23, Diixie, Chiyo, Marla, cosmopolitan13, Syffe, origin, Kamelia83, NoFame, ikp, Inx, Kanutte, Ibanez, katinkas, Snop, Coby23, nupp, United Stars, Pebbles, Chelmon, LunaLuna, LaCrouX, shoppedilla, Linn, IngvildSF, Dace, Aubree, Leanne, Reaper, Bond, Jompa. Endret 1. oktober 2011 av Yme 3
Yme Skrevet 1. oktober 2011 #10 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg greide å fjerne Google, men jeg så ikke Yahoo før etter jeg hadde posta :gjeiper:
Yme Skrevet 1. oktober 2011 #13 Skrevet 1. oktober 2011 Hoho! Du nevnte ikke meg Yme. Hvah?? Har du på sånn at man ikke kan se at du er online da, eller? Juks!
Gjest Silvermist Skrevet 1. oktober 2011 #14 Skrevet 1. oktober 2011 Hvah?? Har du på sånn at man ikke kan se at du er online da, eller? Juks! Jeg kan trylle vet du
Yme Skrevet 1. oktober 2011 #15 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg kan trylle vet du Det kan ikke jeg, men heldigvis går det ann å redigere innleggene sine
Gjest Silvermist Skrevet 1. oktober 2011 #16 Skrevet 1. oktober 2011 Det kan ikke jeg, men heldigvis går det ann å redigere innleggene sine Feigt!
Yme Skrevet 1. oktober 2011 #17 Skrevet 1. oktober 2011 Feigt! Enig, men jeg skjulte deg litt inni der da, så du ikke skulle være så lett å oppdage
Gjest Silvermist Skrevet 1. oktober 2011 #18 Skrevet 1. oktober 2011 Enig, men jeg skjulte deg litt inni der da, så du ikke skulle være så lett å oppdage Joda, jeg setter pris på den gesten da, det var generøst av deg
Gjest Lene21 Skrevet 2. oktober 2011 #19 Skrevet 2. oktober 2011 Helyn, NovaFlare, otrivin, Liiah, Yahoo, zorra, Belle de Jour, Sissa, mia83, Theya, padawan, spee, Herr Langbein, Obiola, MsFoster, *Meg*, FruLuna, frøken am, pantora, Rosalie, *Betty*, ~white lady~, odisi73, Katsho, lfcnino, Eliza Doalot, Fnisu, Georgia, Murder, ThatWoodcut, Gaby, KittyKatt, Meg80, Adorabelle, Silvermist, minth, Gurken, kari2, Sjokoladebolle, Akita, regia, Solmåne, mamma-mia, tina69, Vendie, Jay, Anuket, Kontormus, Pitteliten, eplebit, villemo84, Vivica, Rofl, iCat, Plastsjel, Hikken, hannahjoe, minienthe, Kalkunkrøll, JohnS, nobilian, Usikker23, Diixie, Chiyo, Marla, cosmopolitan13, Syffe, origin, Kamelia83, NoFame, ikp, Inx, Kanutte, Ibanez, katinkas, Snop, Coby23, nupp, United Stars, Pebbles, Chelmon, LunaLuna, LaCrouX, shoppedilla, Linn, IngvildSF, Dace, Aubree, Leanne, Reaper, Bond, Jompa. Litt av ei liste , ja 1
Yme Skrevet 2. oktober 2011 #20 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg blir veldig fort irritert. En så liten ting som å være pålogga på feil tidspunkt, så havner man rett på lista mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå