Gå til innhold

Hvem syns du er mest møkk her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utenom meg, AnonymBruker, kusina mi Gjest og fetteren min Gjest_gjest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg selv.

Du er absolutt ikke møkk! Du er super! Don't you forget it! :klem:

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Du er absolutt ikke møkk! Du er super! Don't you forget it! :klem:

Haha, I know men, føler meg veldig bitch her inne av og til :sjenert:

Skrevet

Utenom meg, AnonymBruker, kusina mi Gjest og fetteren min Gjest_gjest?

Moren din; Gjest_ts

• Liker 5
Skrevet

Meg selv.

Da melder jeg meg med glede inn i møkk-gjengen din! :kristin:

Skrevet

Moren din; Gjest_ts

:skratte:

Skrevet (endret)

Helyn, NovaFlare, otrivin, Liiah, Yahoo, zorra, Belle de Jour, Sissa, mia83, Theya, padawan, spee, Herr Langbein, Obiola, MsFoster, *Meg*, FruLuna, frøken am, pantora, Rosalie, *Betty*, ~white lady~, odisi73, Katsho, lfcnino, Eliza Doalot, Fnisu, Georgia, Murder, ThatWoodcut, Gaby, KittyKatt, Meg80, Adorabelle, Silvermist, minth, Gurken, kari2, Sjokoladebolle, Akita, regia, Solmåne, mamma-mia, tina69, Vendie, Jay, Anuket, Kontormus, Pitteliten, eplebit, villemo84, Vivica, Rofl, iCat, Plastsjel, Hikken, hannahjoe, minienthe, Kalkunkrøll, JohnS, nobilian, Usikker23, Diixie, Chiyo, Marla, cosmopolitan13, Syffe, origin, Kamelia83, NoFame, ikp, Inx, Kanutte, Ibanez, katinkas, Snop, Coby23, nupp, United Stars, Pebbles, Chelmon, LunaLuna, LaCrouX, shoppedilla, Linn, IngvildSF, Dace, Aubree, Leanne, Reaper, Bond, Jompa.

Endret av Yme
  • Liker 3
Skrevet

hehe yme! haters keep hating

• Liker 1
Skrevet

Jeg greide å fjerne Google, men jeg så ikke Yahoo før etter jeg hadde posta :gjeiper:

Skrevet

Hoho! Du nevnte ikke meg Yme.

Hvah?? Har du på sånn at man ikke kan se at du er online da, eller? Juks!

Gjest Silvermist
Skrevet

Hvah?? Har du på sånn at man ikke kan se at du er online da, eller? Juks!

Jeg kan trylle vet du :kosteskaft:

Skrevet

Jeg kan trylle vet du :kosteskaft:

Det kan ikke jeg, men heldigvis går det ann å redigere innleggene sine :lur:

Gjest Silvermist
Skrevet

Det kan ikke jeg, men heldigvis går det ann å redigere innleggene sine :lur:

:jolie:

Feigt!

Skrevet

:jolie:

Feigt!

Enig, men jeg skjulte deg litt inni der da, så du ikke skulle være så lett å oppdage :jepp:

Gjest Silvermist
Skrevet

Enig, men jeg skjulte deg litt inni der da, så du ikke skulle være så lett å oppdage :jepp:

Joda, jeg setter pris på den gesten da, det var generøst av deg :klemmer:

Skrevet

Helyn, NovaFlare, otrivin, Liiah, Yahoo, zorra, Belle de Jour, Sissa, mia83, Theya, padawan, spee, Herr Langbein, Obiola, MsFoster, *Meg*, FruLuna, frøken am, pantora, Rosalie, *Betty*, ~white lady~, odisi73, Katsho, lfcnino, Eliza Doalot, Fnisu, Georgia, Murder, ThatWoodcut, Gaby, KittyKatt, Meg80, Adorabelle, Silvermist, minth, Gurken, kari2, Sjokoladebolle, Akita, regia, Solmåne, mamma-mia, tina69, Vendie, Jay, Anuket, Kontormus, Pitteliten, eplebit, villemo84, Vivica, Rofl, iCat, Plastsjel, Hikken, hannahjoe, minienthe, Kalkunkrøll, JohnS, nobilian, Usikker23, Diixie, Chiyo, Marla, cosmopolitan13, Syffe, origin, Kamelia83, NoFame, ikp, Inx, Kanutte, Ibanez, katinkas, Snop, Coby23, nupp, United Stars, Pebbles, Chelmon, LunaLuna, LaCrouX, shoppedilla, Linn, IngvildSF, Dace, Aubree, Leanne, Reaper, Bond, Jompa.

Litt av ei liste , ja :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir veldig fort irritert. En så liten ting som å være pålogga på feil tidspunkt, så havner man rett på lista mi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...