Gå til innhold

mulig jeg er en smule sær, men er det mulig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på middag/fest hos noen venner ikveld.

De hadde et vennepar av seg der,vi de ikke så godt.

Under middagen/ og etter så observerte jeg disse to jentene sende melding til hverandre (?)

Ihvertfall blinket den ene telefonen etter den andre. Så utelukker ikke at de sendte sms til hverandre.

Etterhvert så ble jeg mektig lei, så jeg spøkte litt med de. Da hadde de flakkendeblikk..

Det har seg sånn at vi skal påtur med de samme menneske om noen helger. Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre?

Synes det er så ufattelig barnslig. Veit ikke hvordan jeg skal forholde meg til denne situasjonen?

De hadde drukket litt alkohol, men startet den antatte interne sms-sendingen edrulig.

Jeg drakk ikke noe ikveld.

Rett før vi dro, så kom det et annet par. Jeg er ganske slapp av fortida, og noen ganger så "spacer" jeg ut av samtalene.

Jeg mener å ha observert at vertinnen har immitert meg og sagt noen ganger kan "ho" sitte sånn her. Mulig jeg er helt paranoid?

Men den SMS sendinga har jeg ihvertfall rett i(=?)

Har hatt en litt kronglete barndom, så er litt sårbar for slikt.

Jeg føler at jeg bare ikke fortjener mer dritt nå. Når skal jeg få fred?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du høres litt sær ut ja. Om jeg hadde sett to mennesker som hadde tekstet på hver sin kant av rommet, hadde jeg da aldri gått utifra at de faktisk tekstet til hverandre? Om det faktisk hadde vært tilfelle, hadde isåfall det vært en rar ting å gjøre. Du høres nok en smule paranoid ut ja. ;)

Ikke skjønner jeg helt hvordan du får dette til å bli dritt mot deg heller? Om noen faktisk etterligner deg er det dårlig, men sikker på at du ikke misforsto? Og det at de tekster har jo ingenting med deg å gjøre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De satt rett ved sidenav hverandre. :P

Hvis de gjorde det, hvorfor skulle de sende meldinger til hverandre? Får å baksnakke deg?

Nå syns jeg du var litt paranoid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de gjorde det, hvorfor skulle de sende meldinger til hverandre? For å baksnakke deg?

Nå syns jeg du var litt paranoid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om flere mennesker som har pleid å holde på med å sende meldinger til hverandre i et rom.. internt.. fryktelig barnsnlig. Så TS: det er godt mulig

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønte ikke heelt alt du mente her, så mulig jeg misforstår, men jeg synes det virker litt som om du er litt overfølsom ovenfor andre menneskers oppførsel, og kanskje feiltolker litt? Uansett, så kan det hende at de to jentene hadde noe morsomt på gang uten at det handler om deg, og at det kanskje er enklest for deg å bare ignorere det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at de sendte meldinger og snakket om deg, men hvis de faktisk var så barnslige og eide slike fjortistedenser, hev deg over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vanskelig å forstå det du skrev. Kan du prøve å ordlegge deg bedre? Hva betyr f.eks: ganske slapp av fortiden?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...