Gjest frøken am Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Er det noen som vet hvor de lager rå bryllupskaker? Altså raw. Leter og leter, men finner ikkeno!
Aspera Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Det finnes endel bøker om rå mat rundt forbi, og jeg vil tro noen av dem har om desserter, kanskje til og med om kaker. Jeg vet ikke med bryllupskaker, men det er jo dekorasjonene som gjør de forskjellige.
Gjest frøken am Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 Ja, har masse greier og stash hjemme Trenger å få tak i en 'raw-konditor' Rå mat (raw food) er rett og slett rå mat! Nå er jeg ingen super ekspert og lager mest rå sjokolade, bakst og brød osv, men det går hovedsaklig ut på at maten ikke er varmet over en viss temp, for da beholder den alle de gode næringsstoffene Kakaoen jeg smelter varmes f.eks ikke opp over 42 grader. Ellers er det hjemmelaget brød her i gården, hjemmelaget melk, nøtter, hjemmelaget mousse, kaker. You name it! Knekkebrød. 'Oste'kake som er rå. Det er veldig godt! og sunt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå