AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Hallo. Jeg trenger litt hjelp her, fordi jeg er absolutt forvirret av å lese og høre alt mulig på temaet. Hvis noen har erfaring med dette eller kjenner noen som har vært gjennom det samme eller vet reglene godt, vær så snill skriv. Jeg er en dame som jobber som vikar i bemanningsbyrå (ikke fast, ikke noe %). Mannen har bra betalt fast jobb. Jeg tenker å begynne å studere igjen fra neste år og beholde vikarjobben ved siden av studiene. 1. Har mannen min rett på betalt pappapermisjon hvis jeg har jobbet 6 mnd av de siste 10 som vikar og samtidig er fulltid student? 2. Teller det at jeg har jobbet gjennom svangerskapet eller er det bare fakta at jeg er student som teller her? 3. Hvis jeg er fulltid student er det mulig å søke for deltid studier mens jeg er gravid så at jeg kan jobbe 6 mnd og tjene opp summen som NAV krever? 4. Hvor mye må jeg tjene opp i disse 6 mnd så at mannen kan få betalt pappapermisjon? Mange spørsmål, men for oss er det veldig viktig at han får betalt pappapermisjon (eller ingen permisjon) så at vi klarer oss økonomisk. Hvordan får det til med mine fulltid studier og jobben som vikar? Tusen takk for alle svar!
Belima Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Har du lest dette: http://www.nav.no/Familie/Svangerskap%2C+f%C3%B8dsel+og+adopsjon Vet ikke om du får svar på alt, men det går an å ringe NAV for det du ikke finner ut av.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har snakket med NAV 4 ganger og fikk 4 forskjellige svar. Derfor skrev jeg her, fordi jeg vil gjerne få svar fra folk med erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå