AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Da jeg kom ut i dag, vasket nabodama bilen i kort skjørt og støvletter.... Ja, det virker sikkert harry, men det var skikelig kult, synes jeg da hun er skikelig fin, veltrent og brun, og ikke noen "harrytype" i det hele tatt. Bare sånn for dele en fin hverdagsopplevelse (selv om det er lørdag)
MalloryK Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 Hehe, synes synd på mine naboer. Noen ganger, hvis hunden min må ut og ete gress om morgenen, og jeg ikke har kledd på meg, går jeg ut i truse og topp, kanskje puppene er på utsiden, og håret ser ut som en blanding mellom Diana Ross og Cruella. Sånn, der ødela jeg tråden din 3
Gjest Lene21 Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Da jeg kom ut i dag, vasket nabodama bilen i kort skjørt og støvletter.... Ja, det virker sikkert harry, men det var skikelig kult, synes jeg da hun er skikelig fin, veltrent og brun, og ikke noen "harrytype" i det hele tatt. Bare sånn for dele en fin hverdagsopplevelse (selv om det er lørdag) Er hun singel? Da synes jeg at du burde bli bedre kjent med henne
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Da jeg kom ut i dag, vasket nabodama bilen i kort skjørt og støvletter.... Ja, det virker sikkert harry, men det var skikelig kult, synes jeg da hun er skikelig fin, veltrent og brun, og ikke noen "harrytype" i det hele tatt. Bare sånn for dele en fin hverdagsopplevelse (selv om det er lørdag) Glad på dine vegne. ( Men det er rimelig harry å vaske bilen i kort skjørt og støvletter. Gatebilløpet neste, liksom. ) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå