Gjest Syffe Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Noen som kan anbefale meg en god og rimelig gin, og en god og rimelig hvit rom? Om det finnes da...
Gjest padawan Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 jeg synes Havana club er det klart beste merke på rom.
Gjest Syffe Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 jeg synes Havana club er det klart beste merke på rom. Søkte det opp på Vinmonopolet.no, men fikk opp så mange forskjellige. Hvilken bruker du?
Gjest padawan Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 til drinker bruker jeg Añejo Blanco (bilde) mens jeg bruker Añejo Especial (bilde) hvis jeg skal drikke det bart.
Gjest Syffe Skrevet 1. oktober 2011 #5 Skrevet 1. oktober 2011 til drinker bruker jeg Añejo Blanco (bilde) mens jeg bruker Añejo Especial (bilde) hvis jeg skal drikke det bart. Takker så mye! Skal bruke den til gin & tonic så da blir det sikkert den første
Brunhilde Skrevet 1. oktober 2011 #6 Skrevet 1. oktober 2011 Du er optimist hvis du mener du kan bruke rom til å lage en god gin tonic... 5
Gjest Silvermist Skrevet 1. oktober 2011 #7 Skrevet 1. oktober 2011 Du er optimist hvis du mener du kan bruke rom til å lage en god gin tonic... Her kan jeg ikke annet enn å si meg enig.
Gjest padawan Skrevet 1. oktober 2011 #8 Skrevet 1. oktober 2011 (endret) nå spurte TS faktisk om både gin og rom. når det gjelder gin anbefaler jeg Tanqueray og Bombay saphire. edit: rettet skrivefeil. Endret 2. oktober 2011 av padawan
Gjest Syffe Skrevet 2. oktober 2011 #9 Skrevet 2. oktober 2011 Du er optimist hvis du mener du kan bruke rom til å lage en god gin tonic... Åh, nei, jeg har ikke tenkt å bruke den til gin&tonic. Jeg leste rett og slett feil. Vet ikke helt hva som skjedde inni hodet mitt, men jeg leste "gin" både i posten hans, på siden han linket til OG på Vinmonopolets hjemmesider Jeg er litt rask... Men da skal denne brukes til strawberry daqueri.
Gjest Syffe Skrevet 2. oktober 2011 #10 Skrevet 2. oktober 2011 nå spurte TS faktisk om både gin og rom. når det gjelder guin anbefaler jeg Tanqueray og Bombay saphire. Takk, igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå