AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Hva gjør dere når dere blir svett? Jeg har et problem når jeg skal på skolen. Det er gjerne kaldt, og jeg må sykle for å komme frem. Med en gang jeg går inn døren svetter jeg som en gris, selv om jeg frøs litt ute.. Håret blir fett, men jeg lukter vell ikke noe voldsomt. Jeg kan jo ikke kle meg naken heller. Hjemme pleier jeg å skfite til "kalde", løse klær. Det er også et problem når jeg drikker alkohol..hater det Hva gjør dere?
Gjest Bartenina Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Skift deodorant? Det finnes en på apoteket som du bruker bare et par ganger i uka, så svetter du iiingeting, den er sinnsykt effektiv. Men problemet er at den er sterk, du skal ha den på om natta, men jeg har ofte våknet av at det svir som &%¤#)=# under armene og jeg har hoppa rett i dusjen midt på svarteste natta.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 Finner et toalett med tørkepapir og trykker det lett rundt i ansiktet og nakken. Svetter ganske mye i hårfestet, så det ser jo ut som om jeg har dusjet. Måtte springe til bussen fo å rekke jobb her en dag, og det resulterte i at svetten randt på med når jeg kom inn. Først var det ikke sitteplasser ledig, og jeg prøvde å tørke litt i ansiktet uten at noen så det. Fikk tilslutt et dobbelsete alene og kunne dra fram kleenexen Siden jeg har en jobb der jeg bør ha pen sminke på, er det litt kjipt når en ser rennemerkene i sminken :gjeiper: Ikke så gøy når en har et meget glinsende ansikt med rennemerker og vått hårfeste.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 Skift deodorant? Det finnes en på apoteket som du bruker bare et par ganger i uka, så svetter du iiingeting, den er sinnsykt effektiv. Men problemet er at den er sterk, du skal ha den på om natta, men jeg har ofte våknet av at det svir som &%¤#)=# under armene og jeg har hoppa rett i dusjen midt på svarteste natta. Kan ikke bruke slik da jeg har eksem..
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #5 Skrevet 1. oktober 2011 Skift deodorant? Det finnes en på apoteket som du bruker bare et par ganger i uka, så svetter du iiingeting, den er sinnsykt effektiv. Men problemet er at den er sterk, du skal ha den på om natta, men jeg har ofte våknet av at det svir som &%¤#)=# under armene og jeg har hoppa rett i dusjen midt på svarteste natta. Kan ikke bruke slik da jeg har eksem..
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #6 Skrevet 1. oktober 2011 Ah, jeg er ikke alene! Jeg sliter også med å svette når det er tempraturskifte, det er utrolig irriterende og flaut. Blir liksom kjempe klam, og svetter mest i ansiktet, og i hodebunnen, håret blir jo helt vått nesten ):
Soleklart Skrevet 1. oktober 2011 #7 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg har det på samme måte, men lært å leve med det. Det plager meg ikke like den dag i dag, men har også merket at svettingen har avtatt med årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå