AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg har vært singel hele livet, er så utrulig lei av det. ALLE vennene mine har hatt eller har kjæreste, når de snakker om sex, eller det er drikkeleker på fester og dte kommer spørsmål om sex, da føler jeg meg så utrulig alene. Føler alle har hatt dette rundt meg, lyst og lyve og si jeg har hatt det. Men det går ikke. Hvordan får man seg kjæreste ? Går guttene KUN etter utsende på jentene ? Er det noen som har noen råd til meg ?
Steinar40 Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Vis litt interesse for en singel gutt/mann selv. Før eller senere treffer du da en som viser deg interesse tilbake.
Gjest evo6 Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 gammel er du da? hva bidrar du selv med? går du ut? har du profil på nett? tør du gå bort og prate med noen du liker? handler litt om egeninnsats ja. ..
Mr.Omg Skrevet 1. oktober 2011 #5 Skrevet 1. oktober 2011 Hvordan får man seg kjæreste? Det er litt tilfeldig etter min erfaring. Noen ganger så bare dukker det opp noen det sier "Pang!" med med en gang, mens andre ganger må man ta seg en god del rundturer rundt grøten. Har ikke noe bedre svare dessverre Men det lønner seg å vise interesse til de man er interessert i Går guttene KUN etter utsende på jentene? Nei. Jeg blir i hvertfall ikke interessert i en jente bare fordi hun ser bra ut. Har hun ikke noe i hjertet og i hodet sitt så er hun heller ikke så veldig pen for meg. Det samme tenker de aller fleste av kompisene mine. Er det noen som har noen råd til meg ? Klisjé, men sant: vær deg selv og ikke tving deg selv til å være noe du ikke er. Når du er deg selv så kommer selvtilliten fram, og det er tiltrekkende. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men de jeg kjenner som har kjæreste nå har truffet kjærestene sine via venner, facebook og nettdating 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå