Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk med resept på ovitrelle og dobbel pergokur, med beskjed om å begynne på pergoen på syklusdag 5, og å komme tilbake til gy på dag 12.

Har aldri brukt ovitrelle, men har skjønt at dette er sprøyte(?). Og da går jeg ut ifra at han skal sette den på dag 12 når jeg er der?????? ( har ikke hentet den på apoteket enda, derav spørsmålstegn på om det er sprøyte;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Resepten sier forresten ovitrelle injeksjonsveske

Skrevet

Jeg brukte Ovitrelle ifbm IVF denne runden, og det er en eggløsnignssprøyte. Jeg satte den selv, men i og med at du skal til gyn på dag 12, regner jeg med at han skal sette den for deg. Ellers måtte du ha fått "opplæring" i setting av sænne sprøyter! Lykke til! :)

Skrevet

Jeg brukte Ovitrelle ifbm IVF denne runden, og det er en eggløsnignssprøyte. Jeg satte den selv, men i og med at du skal til gyn på dag 12, regner jeg med at han skal sette den for deg. Ellers måtte du ha fått "opplæring" i setting av sænne sprøyter! Lykke til! :)

Fikk du opplæring Mayami??? Det har jeg ALDRI fått på ullevål :D

Her må det leses og granskes for hver nye ting jeg skal ta... hehe..

Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg. Skal begynne med pergo, og tilbake så gyn for å undersøke om eggene er klare for ovitrelle 12 dag.

Jeg fikk beskjed om at sprøyten skulle settes på kvelden, slik at jeg er klar til insiminasjon etter 36 timer.

Jeg setter sprøyten selv da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...