monja Skrevet 4. desember 2003 #1 Skrevet 4. desember 2003 Hvordan er været der du befinner deg nå? Her er det opp mot full storm og skikkelig texas nå på morgenkvisten. Synes det er mindre koselig og håper det løyer snart....
Barbie Skrevet 4. desember 2003 #3 Skrevet 4. desember 2003 Tåke. -Og det har det vært i snart 14 dager! :evil:
Barbie Skrevet 4. desember 2003 #8 Skrevet 4. desember 2003 Jippi, sola kommer! Den har jeg ikke sett på leeenge!
chimp Skrevet 4. desember 2003 #9 Skrevet 4. desember 2003 Helt siden forrige uke har vi hatt en veldig våt og tåkete værtype. Sola husker jeg ikke lenger hvordan ser ut.....spiller ingen rolle heller. Koser meg skikkelig i sånt gufsete, tåkete høstvær. På en måte er jeg glad for at det ikke er snø og glatt nedover bakkene til toget på morgenen, men jeg håper da at vi får hvit jul......men det ser dårlig ut foreløpig.
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #10 Skrevet 4. desember 2003 Bor i Trondheim,sto opp kl 7 til 9 grader og storm,nå er det 6 grader,pladkregn og stormen har roet seg litt. Får jo ikke noe julestemning i år jo
Tusenfryd Skrevet 4. desember 2003 #11 Skrevet 4. desember 2003 Bor i Trondheim,sto opp kl 7 til 9 grader og storm,nå er det 6 grader,pladkregn og stormen har roet seg litt. Får jo ikke noe julestemning i år jo Julestemningen er varm og myk og inni deg...ikke la dårlig være ødelegge. Vi har ikke julekort-vær i Oslo heller.
-Fisken- Skrevet 4. desember 2003 #13 Skrevet 4. desember 2003 Her er det tykk tåke her og.. :-? Det er noen varmegrader, men veldig høy luftfuktighet, så det virker veldig kaldt! Jeg vil ha snø jeg, snø hører til desember!
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #14 Skrevet 4. desember 2003 Julestemningen er varm og myk og inni deg...ikke la dårlig være ødelegge. Vi har ikke julekort-vær i Oslo heller. Har nok ikke julestemning inni meg heller i år. For første gang skal jeg være alene i jula,uten barna mine i år
Sofia Skrevet 4. desember 2003 #15 Skrevet 4. desember 2003 Har nok ikke julestemning inni meg heller i år. For første gang skal jeg være alene i jula,uten barna mine i år Ikke for å spore heeelt av her, men til deg gjest. Det kommer til å gå bra. Bedre enn du tror. Jeg var alene første gangen i fjor, mens ungene var med sin far. Jeg valgte å være sammens med en eldre søster og hennes familie. Uvant. Men veldig greitt. Jeg sparte pakkene til ungene og de fikk åpne dem sammens med meg når jeg fikk dem hjem i romjulen. Og så får du vel nyttårshelgen istedenfor....gjør det til en fest du....
Musemor Skrevet 4. desember 2003 #17 Skrevet 4. desember 2003 Det regner og regner... Men det er jo ingen bombe, jeg bor jo tross alt på vestlandet!!
~sikka~ Skrevet 4. desember 2003 #18 Skrevet 4. desember 2003 Det regner og regner - men stormen har stilnet masse nå heldigvis. Er ganske varmt ute - kanskje ca 7-8 grader nå.
Såpebobla Skrevet 4. desember 2003 #19 Skrevet 4. desember 2003 Vært jævlig vær i hele dag. Blåst storm, regnet, sludd, hagl, og vindkast som rister hele bilen. Vindusviskerene gikk som bare pokker og jeg så ikke en dritt. Lynnedslag, masse vann på veien, telefonnett som ikke fungerer osv... ...kjempedeilig å være inne....
Chantique Skrevet 5. desember 2003 #20 Skrevet 5. desember 2003 Det er mørkt, men hverken snø eller regn foreløpig. Ikke så kaldt heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå