Gå til innhold

FOR MYE AV DET GODE ?? DENNE ER ARTIG !

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

En kjærlig korrespondanse

14 Februar

Kjære Ola.

Da postbudet ringte på døren i dag og overrakte meg en nydelig blomsteroppsats, ble jeg meget overrasket. Hvilken vidunderlig gave.

Kjærlige hilsner Kari

15 Februar

Kjære Ola.

I dag kom postbudet med en herlig gave. To kaniner. De er så nydelige kan du tro. Jeg er overveldet over din kjærlighet til meg.

Elsker deg. Kari

16 Februar

Kjære Ola.

Du er virkelig en generøs person, men nå må jeg nok protestere litt. Jeg fortjener ikke en slik overveldende generøsitet fra din side. Tenk, tre dverghøns. De er virkelig herlige, men jeg må nok…… du er så snill og søt, Ola.

Elsker deg. Kari

17 Februar

Kjære Ola.

I dag kom postbudet med fire undulater. De er virkelig vakre, men synes du ikke det er nok nå? Du er nesten for romantisk.

Kjærlig hilsen Kari

18 Februar

Kjære Ola.

Hvilken fantastisk overraskelse!! I dag kom postbudet med fem gullringer! Du er helt utrolig, men jeg elsker det. Om jeg skal være ærlig, begynner fuglene å gå meg litt på nervene nå.

All min kjærlighet for deg. Kari

19 Februar

Kjære Ola.

Når jeg gikk ut i dag for å hente posten, lå det seks gjess og sov på trappen. Så nå er du tilbake til fugler, er det så? De er virkelig enorme disse fuglene! Jeg lurer på hvor i all verden jeg skal ha dem. Naboene har begynt å klage og jeg har fått problem med å sove om nettene. Snille Ola, ikke send mer…

Hjertelig hilsen fra Kari

20 Februar

Ola.

Hva i all verden er det med deg og disse fuglene? Syv svaner. Hva faen skal jeg med syv svaner? Og hvor skal jeg ha dem? På badet? Det er fugleskitt i hele huset og det er aldri ørens lyd å få. Jeg sliter med dårlige nerver og har ikke sovet på lenge. Dette er ikke morsomt lenger. SÅ KUTT UT Å SENDE FLERE FUGLER!!

Kari

21 Februar

Hallo du!

Jeg tror faktisk at jeg foretrekker fugler. Hva i helvete skal jeg med åtte melkekyr??! Det er kumøkk over hele gårdsplassen og i hagen, og jeg kommer knapt inn i mitt eget hus.

La meg være i fred! Kari

22 Februar

Hva feiler det deg egentlig? Er du en slags sadist? Nå har jeg ni sekkepipeblåsere her også. Og det eneste de gjør er å spille. Fra morgen til kveld!! Kyrne blir vettskremt av lyden fra sekkepipene og springer som gale rundt omkring og tramper ned fuglene og de 56 kaninene. Naboene har satt i gang en underskriftskampanje for å få meg fjernet fra nabolaget.

Dette skal du få igjen for! Kari

23 Februar

Din drittsekk!

Nå er det plutselig ti danserinner som danser can-can inne i stua. Og i hele natt danset de langflat lambada med sekkepipeblåserne. Kyrne har forresten fått diaré. Stua flyter av dritt. Kommunens folk har vært her og sagt at jeg øyeblikkelig må kvitte meg med alle dyrene ellers kommer de til å bringe saken inn for politiet og dyrebeskyttelsen. Jeg skal sende politiet på deg, din jævel!!

En som virkelig mener det!!

24 Februar

Hallo du, din sadistiske jævel.

Den siste "gaven" du sendte, de elleve fulle politikerne som trodde at de var på Teneriffe, var virkelig dråpen som fikk begeret til å flyte over. Bare så du er informert om hva som har hendt, så feide alle politikerne over can-can danserinnene (flere av danserinnene kommer for øvrig ikke til å kunne gå normalt på lenge.) Og etterpå red de alle sammen som besatte på kyrne og holdt et helvetes spetakkel. Sekkepipeblåserne var ikke interessert i danserinnene men hadde mer sans for kyrne. Alle de 214 kaninene ble trampet i hjel i orgien. Jeg håper du er fornøyd med det du har forårsaket, din dritt.

Din fiende nummer 1 - Kari!!

25 Februar

(Fra advokatbyrået Andersen, Kulting og Beck)

Kjære herr Ola Nordmann

På grunn de hendelsene som har utspilt seg mellom Dem og vår klient, Kari Normann, vil vi informere Dem om at De fra om med dags dato pålegges å ikke sende flere gaver til frøken Normann. Den siste gaven De sendte, de tolv fiolinistene, forårsaket mer skade i kvartalet enn De noensinne kan forestille Dem. Selv gamle herr Holm, som var med i motstandsbevegelsen under krigen, og enkefru Sjøgren, som overlevde Titanic, har aldri sett maken til ødeleggelser.

All korrespondanse med vår klient vil gå gjennom oss, og om De forsøker å sette Dem i kontakt med frøken Normann på Kveldsro psykiatriske klinikk, kan vi informere Dem om at personalet der har ordre om å skyte Dem på flekken.

Advokatene Andersen, Kulting og Beck.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Mangler jeg humor?? Syntes ikke det var det minste morsomt. Utrolig dårlig slutt...

Gjest Anonymous
Skrevet

Da mangler jeg humor også...startet bra. Dårlig slutt

Skrevet

Jeg henger meg på de to siste anonyme; dårlig slutt!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Har sett den før, men i forbindelse med den engelske julesangen som jeg ikke husker navnet på men som begynner med "On the first day of Christmas, my true love gave to me..."

Det er et lite kåseri-aktig innspill til alle som mener sangen er så romantisk; er ikke alle som ville likt så "overdådige gaver". Heller få, vil jeg tro.

Skrevet

Synest den var vittig, eg!

(Men det var nok fordi eg ikkje levde meg så inn i den...eller kanskje fordi eg har litt sær humor)

icon_wink.gif Mailin

¤~ 12.juli 2003 er dagen!! ~¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Mailin den 2002-05-23 14:09 ]

Gjest Anonymous
Skrevet

Bra start, men så drøyde den ut og ble vanvittig kjedelig, og.. Hvor ble det av poenget?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...