AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Hva skjer om jeg har hatt for mye vann i fårikålen, ca 1kilo kjøtt og ca en hel kål!?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Ikke vet jeg, men du kan hive oppi mer mel
Brunhilde Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 Hvor mye for mye og hvor lenge har den kokt? Hvis den ikke har koket så lenge tror jeg rett og slett at jeg bare ville helt av litt av vannet. Du kan lage litt meljevning for å tykne det som er igjen, men ikke for mye, bare litt. Husk å la den koke minst 5 minutter etter at du har hatt jevning i for å unngå melsmak.
Sola^ Skrevet 1. oktober 2011 #5 Skrevet 1. oktober 2011 mjøl gjer at den ikkje blir så rennende, Mor mi bruker mjøl, men trur ikkje mannen bruker det.
Gullskje Skrevet 1. oktober 2011 #6 Skrevet 1. oktober 2011 Har kokt i over en time, jeg hadde ca 3-4 dl i, men ska jeg bare sikte mel over? Blir litt vanklig å røre det ut. Kan jeg bruke maizena?
Gjest Yellow Taxi Skrevet 1. oktober 2011 #8 Skrevet 1. oktober 2011 Fant denne fra hovedsiden, av en eller annen grunn trodde jeg den skulle handle om sex
Captcha Skrevet 1. oktober 2011 #9 Skrevet 1. oktober 2011 Syns det høres ut som passe mengde jeg, blir nok bra når den er ferdig, altså at kjøttet løsner fra beinet. Mel og annen jevning brukes i noen deler av landet, men om du ikke er vant til det tror jeg du blir litt skuffa. Vent og se du, det går nok bra
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #10 Skrevet 1. oktober 2011 Det blir mye bedre om du har litt mel i...
liv Skrevet 1. oktober 2011 #11 Skrevet 1. oktober 2011 vi bruker litt mel i, mellom laga har vi ca en spiseskje pr lag med kål, tilsammen ca to/tre spiseskjer
Renapur Skrevet 1. oktober 2011 #12 Skrevet 1. oktober 2011 (endret) du kan jevne den med maizenna om du vil det. ikke noe problem. bare rør ut litt i kaldt vann og tilsett mens det koker. dette gjør at den ikke blir så rennende og blir mere "saus" ut av det. synes det er godt. Endret 1. oktober 2011 av Renapur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå