AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg jobber for tiden i dagligvare, og tar Helse & sosial som privatist samtidig. Jeg er litt lei av jobben, og ser meg rundt etter noe innenfor helsesektoren, det hadde kommet godt med mtp utdanninga. Men er det vanskelig å få fast (ca 70%) på sykehjem eller lignende når jeg ikke er ferdig utdannet? Jeg er jo avhengig av ei inntekt. Hvilke andre steder enn sykehjem kan være relevant? (alt innen helse er av interesse). Går jeg innom og legger igjen søknad og cv, siden det nesten aldri blir utlyst slike stillinger?
cellar Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Legekontor, eldrehjem (det er vel ikke det samme som sykehjem,eller er det bare et annet fancy navn?), personlig assistent? Det beste er vel å gå innom å presentere deg selv til overordnet, legge vekt på at du ikke er ferdig utdannet, men ønsker så mye praksis som mulig. Legge igjen søknad. Endret 2. oktober 2011 av cellar
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Sjansen for at du får en fast jobb nå er tilnærmet null. Jeg ville hatt mer realistiske mål og sett etter vikariater med relativt fast arbeidsprosent og ikke bare ringevakter. Et legekontor får du nok ikke noe som helst jobb på. Du må nok bare fortsette å se etter sykehjemsjobber, eller eventuelt sykehusvikariater som for eksempel portør eller sekretær på skrivestue hvis den type ting vil være aktuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå