AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg skal være forlover neste sommer, og trenger litt tips til utdrikningslag. Vil ha en hel helg på hytte eller noe lignende med muligheter for litt aktiviteter/opplevelser i nærheten. Vi blir ca. 15 jenter i 20-årene, og utgangspunktet er Bergen, tror 3 timers kjøretur derfra blir det lengste vi kan strekke oss til. Har googlet og undersøkt, men er virkelig helt blank. Noen forslag?
Serenity_ Skrevet 2. oktober 2011 #2 Skrevet 2. oktober 2011 Hva med en tur til voss? Masse friluftstilbud der. Rafting og trasking og rappelering, kanotur, osv. Det er nok av de som raver rundt som noen høns på torgallmenningen, så kanskje greit å finne på noe annet? En venninne av meg var forlover for noen år siden, og hun arrangerte en tur i skogen i trødelag der alle bodde i lavo og hadde en kanonfeiring der. Dere kan jo alltids ta en dag i Bergen og en på voss? Det er jo vanlig å synge inn en sang i et studio feks. Så dagen i bergen, kan innebære havrafting, eller en av de andre koslige båtturene som arrangeres vår/sommer. Eller opp på fløyen med piknik på fjellet? Kanskje fotografering på toppen med byen og innseilingen i bakgrunnen. Rebusløp? Deilig lunch et sted? Så reise til voss, som kun er en time unna. Ha en deilig middag på kvelden der og litt godt og drikke. Kanskje bildefremvisning av bruden? 20 gjester har nok litt av hvert og by på av historier og bilder som ikke alle de andre vet fra før. Dagen etter kan dere være aktiv i naturen med noe av de utallige tilbudene voss har. Så avslutte med en sen lunch før dere drar tilbake til bergen?
Kite Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Anbefaler deg å kikke litt på DISSE. De holder til i fantastiske hardanger +omegn (med bomuligheter) Jeg har selv vært med disse to ganger, og vi tok da aktivitetene "Fossefallshopping" som er helt FANTASTISK, kajakpadling i vakre hardanger, og elveRAFTING! Utrolig gøy! Utfordrende for gjengen, og jeg følte meg 100% trygg hele tiden fordi folkene der var så flinke.
litleMeg Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Curling i Bergen, laserskyting i bergen, synge inn sang i studio, fotografering hos fotograf,
latterbox Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 hva er det egentlige formåle med "utdrittings lag " som jeg liker å kalle det. Er der bare for gøy?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 hva er det egentlige formåle med "utdrittings lag " som jeg liker å kalle det. Er der bare for gøy? Vel, vi skal hvertfall ikke drite ut bruden. Vi skal bare samle hennes beste venner og bare kose oss sammen. Bruden skal være hovedpersonen, men på en positiv måte. Her er det snakk om at hun skal få en helg der alt dreier seg om henne og det hun liker, en helg hun vil huske for livet. TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå