Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ei forholdsvis ung jente som har hatt en "greie" med en 15 år eldre mann.

Alt begynte så innmari bra, vi hadde det kjempekos den første uka, men så stoppa det. Det ble helt stille fra han og jeg hørte ingenting. Ble innmari skuffa og lei meg. Uka etter dro jeg til London og ble borte hele uka. Ingenting hadde forandra seg da jeg kom hjem. Han snakka til meg til tider på nett, men det var sjelden. Jeg hadde begynt å gi han opp da han plutselig begynte å sende sms og post på nett hvor han var akkuraty som i begynnelsen. Ble innmari gla og vi møttes igjen, men denne gangen var også en kamerat av han hos han. Jeg lå over og vi kosa oss kjempemasse. Fikk ikke snakka ut med han delvis pga at kameraten hans var der og delvis fordi jeg var redd for hvordan stemningen ville bli hvis jeg skulle bringe opp temaet "oss". Jeg tenkte da jeg dro derfra at dette kunne være siste gang jeg så han og var veldig innstilt på at han kunne "bli borte" igjen. Og det ble han.. Han svarte nesten aldri på sms og var heller overlegen. Men i perioder var han søt og hyggelig igjen. Han kunne si til meg at han savnet meg i det ene øyeblikket og overse meg totalt i det neste. Vi har ikke møttes igjen etter den sistnevnte gangen for det har vært så innmari mye fram og tilbake med oss. Jeg har blitt innmari gla i han og har virkelig fått følelser for han. Dette er noe han vet og jeg synes det derfor er ganske urettferdig av han at han holder på som han gjør. Han tar nesten ALDRI telefon når jeg ringer han, og svarer heller sjelden på sms. Men etter litt så kommer han som regel tilbake.. Han sier han trenegr tid. Han forvirrer meg så grusomt..

Jeg regner med dere kommer til å be meg om å droppe han, men det er virkelig ikke så enkelt. Har vært inne på tanken flere ganger og dra til han for å snakke, men vet ikke om jeg tørr. Aner ikke hvordan han vil reagere.

Jeg skulle så inderlig ønske at han forsto og kunne kjenne det på sin egen kropp hvordan jeg har det. Hvordan det føles..

:cry:

Selv om "greia" vår ike holdt på lenge så var han noe spesielt. Han var noe helt annet. Jeg har vært forelska før, men pleier aldri gi så mye av meg selv og mine følelser til en mann.

Jeg vet ikke hva jeg forventer av svar fra dere, men jeg trengte bare å få det ut. Jeg savner han så inderlig. Skulle ønske jeg kunne vite hva som skulle til for å "få han tilbake"...

:cry:

-Luna-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker på meg som om han holder deg litt på gress, som en å dele seng med når han har behov for litt "lammekjøtt", men ikke er interessert i noe mer enn "kos". Håper for din skyld at det ikke er sånn.

Skrevet

Hmm..høres ikke ut som en lett situasjon. Forelskelser er ikke alltid det ..

Du sier at vi nok kommer til å be deg glemme han - ja, det var min første tanke også. Jeg mener, får du det godt av å ha en følelsesmessig berg- og dalbane hele tida? Det er jo sånn det blir med han tydeligvis. For meg virker det som om det kan være aldersforskjellen som er problemet (15 år er jo litt forskjell også da..), men at han liker oppmerksomheten fra ei yngre dame.

Lykke til uansett hva som skjer :)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Føleser kan vi ikke gjøre noe med, men vi kan velge hva vi vil gjøre ut av situasjonen.

Synes du må stille deg spørsmål som lyder:

Hva kan han tilføre i ditt liv?

Hvorfor vil du være sammen med en som tydeligvis ikke setter pris på deg?

Hva er det som gjør han så spesiell?

Har du det bra med han? ( da tenker jeg på helheten, og ikke bare når han viser sin fine side)

Er det flere gode enn dårlige dager?

Hvor mye vil du gå på bekostning av deg selv, for å få noen dager med han?

Jeg tenker alltid som så, er det flere dårlige dager enn gode dager er det ikke verdt det.

Ønsker deg lykk til uansett hvilken vei du måtte gå.

Gjest Miss Jensen
Skrevet

Jeg skal ikke si at du skal "droppe" han, men heller være litt vanskelig med han.

La være å skrive å ringe til han, vær hyggelig, men litt uintresert hvis du møter han. Si du har dårlig tid.

La han lure litt på hvor du står, om du har "glemt" han. Når du får meld fra han, lar du være å skrive tilbake, er han intresert nok skriver han en melding til senere. Tenk at han er heldig hvis han får henge med deg. Det virker som han bruker deg som det passer han, snu situasjonen. Følger du dette, kan jeg nesten love, utifra det du har skrevet om han, at han om ikke alt for lenge vil vise sin interesse. Om han spør om dere kan møtes, så si du har andre planer, uten å si hva du skal, så kan han lure. Dette fungerer så og si alltid! Hvis ikke er det bare å glemme han, for da er han helt uintresert i deg.

LYKKE TIL, DET SKAL NOK GÅ BRA..

Skrevet

tror han holder deg på gress ja,kanskje han til og med har en kjæreste eller en annen han også holder på gress.

mener ikke å være slem men,han er jo bare tilgjengelig for deg når han trenger det :roll: så jeg er skeptisk til han jeg.

det er flere fisk i havet :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg takker mye for svar! Jeg vet dere har så alt for rett, men det er ikke så enkelt å bare gi faen. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke klarer å la være å svare han hvis han skriver mld til meg eller la være å møte han hvis ahn spørr om jeg vil. forelskelsen styrer hjernen min så jeg klarer ikke tenke i andre baner enn "får jeg litt av han så er det nok for meg". Selv om det bare er for et knull, så klarer jeg ikke la være. Selv om jeg vet jeg vil få det vondt etterpå når han da "gir faen" igjen...

Er klar over at det finnes flere fist i havet, men det hjelper ikke når det er han jeg vil ha. Tørr ikke "bli kjent" med nye menn i frykt for å miste han helt..

Uff... :cry:

-Luna-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...