AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Er det noen her som vet ca hvor mange % av vekttapet den første uka på slanking som er tapt vannvekt? 25%, 50%, 75%?? Jeg er 164 høy og nå 67 kg.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 ja...og hvor mange dager bruker kroppen på å kvitte seg med vannet? 1, 2, 3??? Spør fordi jeg lurer på fra NÅR jeg kan regne med at vekten jeg mister er FETT!
Geparden Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 Du forbrenner fett fra første øyeblikk hvis du har en riktig balanse av mat og aktivitet. Det er bare vanskelig å måle hvor mye du mister siden vann og annet spretter opp og ned...
Wiggins Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Er det noen her som vet ca hvor mange % av vekttapet den første uka på slanking som er tapt vannvekt? 25%, 50%, 75%?? Jeg er 164 høy og nå 67 kg. Det avhenger av slankemetoden. Hvis du "slanker" deg ved å sitte i badstu, så kan du regne med at det meste du mister er vann, som vil komme tilbake igjen. Hvis du mister vekt ved å trene mye, kan du regne med at det meste av nedgangen er tapt fettvekt. Uansett så er det best å ikke henge seg så veldig opp i daglige variasjoner i vekt, men se på vekta over tid. F. eks. kan du veie deg to ganger i uka, ikke hver dag, så ser du lettere trenden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå