Marimma Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 Har kjøpt Joico sin violet sjampo og balsam, det er disse som skal fjerne gulskjær i håret. Balsamen har jeg brukt daglig og sjampoen hver tredje dag ca, og Joico sin daily balancing sjampo ellers. OG JEG ER MEGA MISFORNØYD! Håret mitt har aldri vært så sprøtt, tuggete, umulig å få stelt og spriker alle kanter. Å rette det ut kan jeg bare glemme, det er altfor ødelagt... Det blir likevel fett. Hvorfor i alle dager har håret mitt blitt helt ødelagt av dette? Ikke nok med det, balsamen er så dårlig at jeg må bruke vanlig butikkbalsam etterpå for å få ut flokene sjampoene lager... Dette kostet meg 700 kroner, og jeg føler meg snytt. Har flere samme erfaring med Joico? Kan jeg reklamere på produktene (brukt de ca halvannen uke)? Kan jeg gå til frisøren og kreve delvis refusjon? Skal ikke fortsette å bruke de hvertfall..
Gjest henriett3 Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Gå og klag da vel, me ta med kvittering og godt humør. Er du sur, kan det hende du ikke får en dritt tilbake engang.
kills Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg vet ikke om det var frisøren som anbefalte deg dette, men balsam burde du strengt tatt ikke bruke hver dag. Det er den som skal gjøre håret ditt finere og det er også den som gjør håret ditt fett. Du burde ikke vaske eller balsamere håret ditt oftere enn annenhver dag, og når du vasker det bør du vaske det to ganger for å få fekk alt av skitt og eventuelle produkter. Balsam bruker du en gang. Joico er også veldig pleiende produkter så å bruke balsamen hver dag er absolutt ikke til å anbefale - du kan stå over den i blant også. Husk at fukt også tørker ut håret, og at det at håret ditt har blitt mer uhåndterlig etter at du begynte å bruke dette daglig kan skyldes det.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg har svært god erfaring med Joico produkter, men IKKE alle! Jeg brukte Daily Care en periode og måtte rett og slett gi vekk de produktene ( kjøpt på nettet så var ikke så dyrt uansett ) fordi håret mitt ble megajævlig av det. Gikk tilbake til Joico moisture care eller noe, og håret ble perfekt igjen. Så håret ditt er ikke ødelagt, det bare tåler ikke DEN typen joico.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå