Gå til innhold

Lørdagskos

nouveau

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så innmari sunne dere er da... smoothie, grønnsaker med dip.

Er det bare jeg som skal ha vafler med smågodt innbakt i brownie, servert oppå en pizza med iskrem på siden?

Og Nupp, lørdagshelvete? Huff da :klemmer:

Nei, men vi var så syyykt usunne forrige helg at vi prøver å være litt sunne denne helgen for å føle oss bedre. Forrige helg var FET... :fnise:

Endret av ViC*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så innmari sunne dere er da... smoothie, grønnsaker med dip.

Er det bare jeg som skal ha vafler med smågodt innbakt i brownie, servert oppå en pizza med iskrem på siden?

Og Nupp, lørdagshelvete? Huff da :klemmer:

hehe.. :klemmer: var midt i en krangel. NÅ blir det lørdagsmos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig, mange gode forslag her nå. Og jeg skjønner jo at youtube er sterkt undervurdert, kulinarisk sett.

Men så kos dere i kveld da! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som spiser som alle andre dager også på lørdager? Skal innrømme at jeg fikk lyst på lørdagsgodt jeg også nå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som spiser som alle andre dager også på lørdager? Skal innrømme at jeg fikk lyst på lørdagsgodt jeg også nå... :sjenert:

Noen ganger så spiser jeg ikke godt på lørdager, og andre ganger så har jeg "lørdagsgodt" på tirsdag eller en annen ukedag :fnise:

Du kan få litt lørdagsgodt av meg! Jeg har is i frysern, Stratos Dobbel Boble Mix i skål, Fox og Tyrkisk Pepper i skapet (har ikke kommet så lang at de er i noen skål enda) :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en godtedag i uka der jeg spiser meg kvalm, sånn at jeg kan ha kaloriunderskudd 6 dager på rad uten å savne godteri veldig mye :nigo: Funker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Tja, blir ganske dårlig av godteri så spiser det sjeldent uansett ukedag, men jeg kan godt spise typisk helgemat på en ukedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...