Pingting Skrevet 1. oktober 2011 #21 Del Skrevet 1. oktober 2011 Fornøyd nå? Helt seriøst: skal bake eplekake i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 1. oktober 2011 #22 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hahahaha, æsj, ble småkvalm av den utradisjonelle pizzaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViC* Skrevet 1. oktober 2011 #23 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Så innmari sunne dere er da... smoothie, grønnsaker med dip. Er det bare jeg som skal ha vafler med smågodt innbakt i brownie, servert oppå en pizza med iskrem på siden? Og Nupp, lørdagshelvete? Huff da Nei, men vi var så syyykt usunne forrige helg at vi prøver å være litt sunne denne helgen for å føle oss bedre. Forrige helg var FET... Endret 1. oktober 2011 av ViC* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 1. oktober 2011 #24 Del Skrevet 1. oktober 2011 Så innmari sunne dere er da... smoothie, grønnsaker med dip. Er det bare jeg som skal ha vafler med smågodt innbakt i brownie, servert oppå en pizza med iskrem på siden? Og Nupp, lørdagshelvete? Huff da hehe.. var midt i en krangel. NÅ blir det lørdagsmos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nouveau Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #25 Del Skrevet 1. oktober 2011 Herlig, mange gode forslag her nå. Og jeg skjønner jo at youtube er sterkt undervurdert, kulinarisk sett. Men så kos dere i kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 1. oktober 2011 #26 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er det bare jeg som spiser som alle andre dager også på lørdager? Skal innrømme at jeg fikk lyst på lørdagsgodt jeg også nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. oktober 2011 #27 Del Skrevet 1. oktober 2011 Tråden er ryddet for reklame. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 1. oktober 2011 #28 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er det bare jeg som spiser som alle andre dager også på lørdager? Skal innrømme at jeg fikk lyst på lørdagsgodt jeg også nå... Noen ganger så spiser jeg ikke godt på lørdager, og andre ganger så har jeg "lørdagsgodt" på tirsdag eller en annen ukedag Du kan få litt lørdagsgodt av meg! Jeg har is i frysern, Stratos Dobbel Boble Mix i skål, Fox og Tyrkisk Pepper i skapet (har ikke kommet så lang at de er i noen skål enda) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 1. oktober 2011 #29 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er det bare jeg som spiser som alle andre dager også på lørdager? Skal innrømme at jeg fikk lyst på lørdagsgodt jeg også nå... Jeg har en godtedag i uka der jeg spiser meg kvalm, sånn at jeg kan ha kaloriunderskudd 6 dager på rad uten å savne godteri veldig mye Funker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 1. oktober 2011 #30 Del Skrevet 1. oktober 2011 Tja, blir ganske dårlig av godteri så spiser det sjeldent uansett ukedag, men jeg kan godt spise typisk helgemat på en ukedag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 2. oktober 2011 #31 Del Skrevet 2. oktober 2011 Og grønne druer, orientalsk nøtteblanding og m filmsjokoladen pluss cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå