Gå til innhold

Lørdagskos

nouveau

Anbefalte innlegg

Hva skal dere kose dere med i dag? Her i huset er lørdag den o'store "fråtsedagen", og jeg kan spise hva jeg vil! Derfor aner jeg ikke hvilken ende jeg skal begynne i :fnise:

Så, hva blir det på dere i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Røyskatt*

Vi har alltid to middager på lørdag. Grøt i to-tre tiden, og så pizza, taco eller noe sånt på kvelden. I kveld skal vi ha biff. Og så skal jeg ha Villa Farris, og en pose M. :)

Mannen har Cola og potetgull :)

Vesla har ikke begynt med lørdagsgodt enda, men pleier å få noen kjeks eller noe sånt før legging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal vi spise ovnsbakt ørret med masse godt :biggrin::hjerte:

Også blir det vel kanskje en bolle popcorn til snacks etter det. Om kjæresten min husker å kjøpe bananer så blir det en jordbærsmoothie også :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er så fint vær her idag, har vi bestemt oss for å grille :) Lammebog, sommerkotelett og entrecote med salat, hvitløksbrød, ris og bearnaise. Guu, som jeg gleder meg! Så blir det selvfølgelig litt hvitvin også ;)

Endret av McAdams
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

I kveld blir det en hjemmelaget versjon av crispy chicken.

Ikke så glad i det selv, men jeg elsker salat og feta i tortilla så jeg holder meg nok mest til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taco, cola, potetgull, sjokolade :nigo: Og så skal vi i bursdagen til et tantebarn, så da blir det sikkert kake og sånt der også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser alltid fisk eller annen sjømat om lørdagene, og i dag blir det blåskjell. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så innmari sunne dere er da... smoothie, grønnsaker med dip.

Er det bare jeg som skal ha vafler med smågodt innbakt i brownie, servert oppå en pizza med iskrem på siden?

Og Nupp, lørdagshelvete? Huff da :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Så innmari sunne dere er da... smoothie, grønnsaker med dip.

Er det bare jeg som skal ha vafler med smågodt innbakt i brownie, servert oppå en pizza med iskrem på siden?

Hadde dette vært lørdag for en uke siden, hadde jeg nok spist crème brulèe innbakt i ostekake med karamellsaus med potetgull og smågodt på siden! Og kanskje ei stor plate melkesjokolade ... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld skal vi spise ovnsbakt ørret med masse godt :biggrin::hjerte:

Beste som finnes!

Her hjemme er det full slanking på gang. Mamma prøver å være sunn, men failet i går, hadde fredagsgodt i stedet haha. men litt kos blir det i dag også, med grønnsaker og dip i kveld, hjemmelaget biffsnadder til middag, og oppskjært frukt blandet med kesam med vanilje smak, til dessert. veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal først ut å spise en bedre middag med ei venninne, så videre for å se Hodejegerne på kino. Deretter åpen for det meste. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha lammemedaljonger til middag, det er godt det. Også blir det vel sjokolademousse til dessert.

Senere i kveld skal jeg i bursdagsfest og der blir det jo alkohol og snacks tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Apophis

Skal vi se...

Eg har ein pose sørlandschips (salt og urter? aldri prøvd før, foretrekker havsalt), mange poser mikro-popcorn (kun meg som HATER mikro-popkorn? djevelens verk heile skiten som setter seg fast og blir svidd), 1 kg smågodt, eg hadde ein halv melkesjokolade men det ser ut til at mannfolket har spist heile (grrr), kjeks og nøtter i godteskuffen og eg håper på å tvinge gubben til å lage sin nydelige pizza i kveld :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har latt meg inspirere av oppskrifter på YouTube. Til forrett blir det en lett salat.

Til middag blir det en liten hamburger:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...