nouveau Skrevet 1. oktober 2011 #1 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hva skal dere kose dere med i dag? Her i huset er lørdag den o'store "fråtsedagen", og jeg kan spise hva jeg vil! Derfor aner jeg ikke hvilken ende jeg skal begynne i Så, hva blir det på dere i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Røyskatt* Skrevet 1. oktober 2011 #2 Del Skrevet 1. oktober 2011 Vi har alltid to middager på lørdag. Grøt i to-tre tiden, og så pizza, taco eller noe sånt på kvelden. I kveld skal vi ha biff. Og så skal jeg ha Villa Farris, og en pose M. Mannen har Cola og potetgull Vesla har ikke begynt med lørdagsgodt enda, men pleier å få noen kjeks eller noe sånt før legging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViC* Skrevet 1. oktober 2011 #3 Del Skrevet 1. oktober 2011 I kveld skal vi spise ovnsbakt ørret med masse godt Også blir det vel kanskje en bolle popcorn til snacks etter det. Om kjæresten min husker å kjøpe bananer så blir det en jordbærsmoothie også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McAdams Skrevet 1. oktober 2011 #4 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Siden det er så fint vær her idag, har vi bestemt oss for å grille Lammebog, sommerkotelett og entrecote med salat, hvitløksbrød, ris og bearnaise. Guu, som jeg gleder meg! Så blir det selvfølgelig litt hvitvin også Endret 1. oktober 2011 av McAdams Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 1. oktober 2011 #5 Del Skrevet 1. oktober 2011 her hos oss blir det lørdagshelvete istenfor lørdagskos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 1. oktober 2011 #6 Del Skrevet 1. oktober 2011 I kveld blir det en hjemmelaget versjon av crispy chicken. Ikke så glad i det selv, men jeg elsker salat og feta i tortilla så jeg holder meg nok mest til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 1. oktober 2011 #7 Del Skrevet 1. oktober 2011 Taco, cola, potetgull, sjokolade Og så skal vi i bursdagen til et tantebarn, så da blir det sikkert kake og sånt der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #8 Del Skrevet 1. oktober 2011 Vi spiser alltid fisk eller annen sjømat om lørdagene, og i dag blir det blåskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 1. oktober 2011 #9 Del Skrevet 1. oktober 2011 Lørdagskosen vår er pizza. Og grønnsaker og frukt med dip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 1. oktober 2011 #10 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hjemmelaget pizza ble det her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #11 Del Skrevet 1. oktober 2011 Så innmari sunne dere er da... smoothie, grønnsaker med dip. Er det bare jeg som skal ha vafler med smågodt innbakt i brownie, servert oppå en pizza med iskrem på siden? Og Nupp, lørdagshelvete? Huff da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 1. oktober 2011 #12 Del Skrevet 1. oktober 2011 Så innmari sunne dere er da... smoothie, grønnsaker med dip. Er det bare jeg som skal ha vafler med smågodt innbakt i brownie, servert oppå en pizza med iskrem på siden? Hadde dette vært lørdag for en uke siden, hadde jeg nok spist crème brulèe innbakt i ostekake med karamellsaus med potetgull og smågodt på siden! Og kanskje ei stor plate melkesjokolade ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 1. oktober 2011 #13 Del Skrevet 1. oktober 2011 Også skal jeg spise popcorn!! Nomnom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipster Skrevet 1. oktober 2011 #14 Del Skrevet 1. oktober 2011 I kveld skal vi spise ovnsbakt ørret med masse godt Beste som finnes! Her hjemme er det full slanking på gang. Mamma prøver å være sunn, men failet i går, hadde fredagsgodt i stedet haha. men litt kos blir det i dag også, med grønnsaker og dip i kveld, hjemmelaget biffsnadder til middag, og oppskjært frukt blandet med kesam med vanilje smak, til dessert. veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #15 Del Skrevet 1. oktober 2011 Skal først ut å spise en bedre middag med ei venninne, så videre for å se Hodejegerne på kino. Deretter åpen for det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 1. oktober 2011 #16 Del Skrevet 1. oktober 2011 Vi skal ha lammemedaljonger til middag, det er godt det. Også blir det vel sjokolademousse til dessert. Senere i kveld skal jeg i bursdagsfest og der blir det jo alkohol og snacks tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 1. oktober 2011 #17 Del Skrevet 1. oktober 2011 Skal vi se... Eg har ein pose sørlandschips (salt og urter? aldri prøvd før, foretrekker havsalt), mange poser mikro-popcorn (kun meg som HATER mikro-popkorn? djevelens verk heile skiten som setter seg fast og blir svidd), 1 kg smågodt, eg hadde ein halv melkesjokolade men det ser ut til at mannfolket har spist heile (grrr), kjeks og nøtter i godteskuffen og eg håper på å tvinge gubben til å lage sin nydelige pizza i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 1. oktober 2011 #18 Del Skrevet 1. oktober 2011 her hos oss blir det lørdagshelvete istenfor lørdagskos What? Her blir det grilla kylling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. oktober 2011 #19 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg har latt meg inspirere av oppskrifter på YouTube. Til forrett blir det en lett salat. Til middag blir det en liten hamburger: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. oktober 2011 #20 Del Skrevet 1. oktober 2011 Og en litt... utradisjonell pizza til dessert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå