Gå til innhold

IRKA!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hallo du, når har du noengang tatt noe jeg har skrevet alvorlig? Og hvorfor skulle du plutselig gjøre det nå?

Det var ikke alvorlig fra min side i det hele tatt, bare mobbet deg litt :hoho:

Den dagen jeg tar meg nær av noe du skriver skal jeg sende deg en PM, og ikke inne på en tulletråd :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg gjorde det denne gangen. :-?

Når du svarer så kvasst uten noen snev av humor, så tar jeg deg faktisk alvorlig.

Muliheten var jo tilstede for at du kunne være engstelig for at noen tolket mitt innlegg som du har tilknyttning til vedkommende parti IRL.

-Men Okei, da lærte vi kansje noe begge to.

Jeg, at jeg bør vel passe på SNASKEN min litt mere. :roll:

OG, at blir Fella forbanna på noen, så tar hun skittentøyvasken på PM:

Håper også at du tok lærdom av at folk faktisk kan ta deg alvorlig når du uttrykker sinne.

Uansett, intet vondt blod mellom oss.

Du er den samme goe Fellesmella som du alltid har vært.

Og jeg.. Jeg kan vel egentlig ikke snakke i så store bokstaver om at andre er kjeftesmeller.. :ler:

:klem:

Gjest Kveldsvisitt
Skrevet

:o Har du bare jåsset hele tiden Fella ??? Urk, og jeg som har tatt alt til meg, like før jeg kuttet ut hele KG p.g.a all mobingen din mot meg... :cry: Men jeg visste vel egentlig innerst inne at du hadde et veeeeldig godt øye til meg... :sjarmor:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det er jo forskjell på folk da visitten, noen må jeg jo være alvorlig mot også da. Og du har tydeligvis blitt den som jeg bare må være det med :roll:

Og Irka beklager masse at jeg glemte en liten smilie på slutten, for det var ikke vondt ment på neon måte det jeg skrev. Ga deg bare svar på ditt innlegg, men ser nå at jeg burde hatt med en liten smilie :oops:

men alle kan gjøre feil :kul:

Skrevet
:o Har du bare jåsset hele tiden Fella ??? Urk' date= og jeg som har tatt alt til meg, like før jeg kuttet ut hele KG p.g.a all mobingen din mot meg... :cry: Men jeg visste vel egentlig innerst inne at du hadde et veeeeldig godt øye til meg...

Det må i så fall bare være for din kropp og ikke for din intelligents. :hoho:

Skrevet

Nå må dere være snille ellers ender det med forferdelse. :briller::briller::briller::briller:

Gjest Madam Felle
Skrevet
:hoho::hoho::hoho: jaja Irka fint at noen synes det :hoho: men håper ikke du la ordene i munnen på meg :sjarmor:
Skrevet
:hoho::hoho::hoho: jaja Irka fint at noen synes det :hoho: men håper ikke du la ordene i munnen på meg :sjarmor:

*Jeg bare prøver å trøste han. Han MÅ jo trenge trøst med DEN megafeite boddyen* :roll:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det var noe der ja, om å være litt snill, hmmmmmm :roll: Husker ikke helt hvordan det var da, emn skal prøve.

Visitten har en :hoho: nei beklager klarer det ikke :hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet
:cry:

Huff a meg, jaja du er da litt søt da :roll: bedre nå da?

Skrevet
Det var noe der ja, om å være litt snill, hmmmmmm :roll: Husker ikke helt hvordan det var da, emn skal prøve.

Visitten har en :hoho: nei beklager klarer det ikke :hoho:

Ja, kom igjen her..

Du sa: "Visitten har en.." :D

Hva med : Fin lue. Eller raff truse?

Og la oss ikke glemme:

En fantastisk hoftevrikk! :eeeh:

Der ser du!

Det er ikke så vanskelig! :ler:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Trøstet visitten litt jeg da, ikke verst for å være meg gitt. Hmmm begynner jeg å bli myk på mine gamle dager tro? :-?

Gjest Kveldsvisitt
Skrevet

Nei, det var for tidlig Bipper´s !! :roll:

Gjest Madam Felle
Skrevet

ja enten er det tidlig eller sent, kommer an på hvordan en ser det. Men denne damen lå pent i sengen sin og sov da :wink:

Gjest Kveldsvisitt
Skrevet

Sikker på at du ikke hadde han i deg da ? Tror nok du sov etterpå jeg... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...