Gå til innhold

Hun elsker sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun kommer aldri, bare nesten. Hun har kommet kun en gang på flere år, og den gangen var det ikke noe spesielt vi gjorde, kun at det var tidlig i forholdet. Vi har snakket om problemet. Hun sier at det hadde vært fint, men at hun er fornøyd uansett. Hun koser seg uten orgasme.

Som mann tenker jeg selvfølgelig at det er meg som gjør noe feil, selv om jeg aldri har hatt sånne problemer tidligere.

Vi har testet ut forskjellig. Ta ekstra god tid, lange forspill, være litt pågående og røff, oral, fingre, oppå, under, foran, bak, holde på lenge med det som hun viser tegn til å like ekstra godt. Hun nyter det meste og er tydelig glad i sex, men hun kommer altså ikke helt i mål.

Har sjekket litt hva som har fungert for andre, uten at det hjalp.

Hun hadde ingen erfaring før meg. Jeg har ikke spurt henne om hun klarer å komme selv. Synes det er litt pinelig å spørre om dette. Regner med at hun klarer det, ellers hadde hun sikkert sagt at hun aldri fikk orgasmer når vi har snakket om problemet.

Etter mye grubling, prøving og feiling begynner jeg å tro at det kanskje ligger hos henne. At hun holder tilbake. Psykiske sperrer?

Har prøvd å få henne til å ”hjelpe til” selv mens vi holder på, men da trekker hun kjapt hånden sin bort igjen. Jeg tolker dette som at det kanskje er noe psykologisk, en terskel å slippe seg helt løs.

Har lurt litt på om jeg skal få henne til å tilfredsstille seg selv mens jeg ser på, for liksom å bryte en barriere, men jeg kvier meg litt for å be om dette. Litt flaut, og dessuten ønsker jeg ikke å presse henne til noe hun aldeles ikke har lyst til.

Trenger noen gode tips her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd vibrator? Jeg klarer ikke å få orgasme uten, verken med kjæresten eller alene. Finnes mange små og kraftige vibratorer som er enkle å bruke mens man har sex.

Skrevet

Husk at det ca bare er 40 % av kvinner som får vaginalorgasme. Dette er virkelig noe gutter må lære nå, virkelig, for dere tar det så ille opp hvis dama ikke kommer!! Selv har jeg aldri kommet under samleie, og tenker ikke no særlig over det (har hatt kjæreste i to år). Kan komme ved å stimulere klitoris, men aldri vaginalorgasmer (og dette skjer bare når jeg er alene). Så det er kanskje litt synd at hu ikke vil gjøre dét under akten? Da kan det jo hende hu kommer i mål.

Men virkelig, hvis det ikke plager hu bør det heller ikke plage deg. Du legger bare masse press på henne for noe hun kanskje ikke er biologisk disponert for.

Skrevet

Hei,

Jeg tror at det er viktig å finne ut av om hun klarer å få orgasme i det hele tatt, og om hun klarer det når hun er alene. Når dere prøver, mener du at du prøver å gi henne vaginal eller klitoral orgasme?

Jeg klarer ikke å få vaginal orgasme, men elsker sex og nyter det selv uten at jeg får orgasme. Jeg får klitoris orgasme ganske lett men det er absolutt ikke nødvendig for å nyte sexen.

Faktisk så syns jeg det er litt slitsomt å alltid måtte konsentrere meg om orgasmen, noen ganger er det deilig å nyte sexen uten at man MÅ ha orgasme til slutt.

Har hun noen leketøy? Jeg ville anbefalt å prøve vibrator, kanskje hun ikke tør å foreslå det fordi hun er redd for å såre deg?

Det at hun bare har kommet en gang tidlig i forholdet..sorry men da tenker jeg at hun kanskje faket. Grunnen til at jeg tenker det er fordi det gjorde jeg selv i begynnelsen av forholdet med typen min..det var liksom noe galt med meg hvis ikke jeg kom..

Det høres ut som du virkelig vil at hun skal ha det like bra som seg under sex og det er bra, fortsett med det du gjør. Ikke legg press og for mye fokus på det, men vis henne allikevel at du fortsatt vil prøve. Etter noen år så har min samboer sluttet å fokusere på å gi meg vaginal orgasme, selv om jeg fortsatt vil prøve å få det til..

• Liker 1
Skrevet

Utforske sex på andre måter. Onaner sammen f.eks.

Skrevet

Jeg ville også funnet ut om hun klarer å få orgasme når hun er alene.. Gjør hun det så kan dere jo prøve at hun viser deg hvoran hun gjør det da? Eventelt gjør det sammen :)

Jeg kommer heller ikke kun vaginalt, så jeg må ha klitorisstimuli samtidig. Noen stillinger kommer jeg nesten hver gang, mens andre kommer jeg aldri. men det kan være veldig godt selv om jeg ikke kommer.. :)

Jeg ville prøvd å ikke stresse med det jeg.. Og prøv å snakk med henne om det, emn har hun ikke noe god forklaring så slutt og stress med det, og bare nyt sexen. Det kan nemlig virke motsatt om man begynner å stresse med orgasmen, da kommer den hvertfall ikke.. :P

Skrevet

Bruker hun antidepressiva?

Skrevet

Jeg var på samme måte de 2 første årene i forholdet jeg er i nå(vært sammen lenge).

Vi hadde liten erfaring fra før, og jeg fikk ikke onanering helt til å funke på egenhånd - ergo, jeg visste ikke helt selv heller hva jeg skulle gjøre eller spørre om for å få orgasme. Men både da og nå elsker jeg sex, og hatt ofte lyst.

Grunnen til at jeg ikke kom i starten med hjelp av kjæreste var fordi han gjorde det litt for raskt, altså jeg ble overstimulert(men igjen - jeg visste jo ikke nøyaktig selv hva som var "feilen").

Samtidig tror jeg vi begge i flere år(også etter vi fikk ordnet opp i mitt problem) hadde litt den sperren du snakker om - ifht sjenanse. Altså, man gjør det meste og føler det ikke flaut egentlig, men har kanskje ikke sluppet løs alle sperrer.

En dag klarte jeg slappe nok av, og han tok det i riktig tempo og riktig stilling. Fortsatt, menge år etter kan jeg slite litt med å komme - og det har såogsi alltid å gjøre med at det er smådetaljer som ikke er helt på plass(svak endring i tempo og/eller trykk, jeg er kanskje ikke i helt optimal stilling som avhenger av dagsform etc).

Jeg får jo alltid orgasme ved hjelp av meg selv eller klirotisvibrator - men det er fordi jeg kan ta hensyn til kun meg selv, og får ikke tanken "kjeder han seg kanskje litt nå som det tar lang tid..."

Summa summarum så har sexlivet kommet på et helt annet nivå etter vi begge kom over en liten indre sperre og bare slapp løs alt som finnes av snev til sjenanse. Og jeg har lært meg at det tar tid, og det er å gjøre begge en bjørnetjeneste å ikke prioritere det både sammen og på egenhånd.

Skrevet

Fint at du vil "gi" henne orgasmer, men så lenge hun koser seg og er fornøyd synes jeg du skal godta at hun ikke får orgasme. Hvis du henger deg opp i problemet (som kanskje ikke er noe problem for henne) og stresser med det, ender du bare med å stresse henne og gjøre at hun i verste fall slutter å nyte sex og heller begynner å føle seg utilstrekkelig i senga.

Fortsett å gjør det hun synes er godt og ikke heng deg for mye opp i at hun må komme i mål. Hvis dama har psykiske sperrer eller bare har vanskelig for å komme, er beste måte å få det til at dere begge slapper av. Gjør det som er godt, nyt sexen og kanskje kommer plutselig en orgasme eller fler helt av seg selv. En måte orgasmer nesten aldri kommer på er ved å stresse og prøve å fremskynde dem.

Du kan jo selvsagt foreslå vibrator e.l. eller prøve å oppmuntre henne til gjensidig onani, men pass bare på at det ikke blir et press der du ubevisst gir inntrykk av at du nærmest forventer at det skal ende med orgasme. Legg det frem som at du ønsker å gjøre det ekstra godt for henne og at du er nysgjerrig på kroppen hennes, hvordan hun gjør det selv (dersom hun pleier å gjøre det selv) og hvordan det er å bruke leketøy. Tenk heller økning av nytelse enn "nå skal vi jaggu klare å få dama til å komme".

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke noen erfaring med temaet. Men tenker at om dere satser på et langt forhold bør pri en være å komme over flauhet ved å snakke om temaet.

Uansett om hun kommer alene eller ei.

Kommer hun for egen maskin, jobber dere utifra det....

Kommer hun ikke alene, kan dere slappe av og nyte sexen slik den er.

Men ingen av delene er mulig uten å legge all sjenanse til side og snakke åpent om ting.

Skrevet

noen av vennene mine kommer aldri, verken på egen hånd eller med kjæreste. jeg kommer kun på egenhånd. alle vi synes dette h******* forb****** orgasmemaset er et styr, vi får mindre å mindre lyst på sex for det eneste som står i hodet på mannen er å få oss til å komme. :kjefte: sex kan da være veldig godt utene orgasme. resultatet er hvertfall at jeg har mistet sexlysten totalt, gidder bare ikke det orgasmemaset.... vennene mine har alle både begynt å fake å miste sexlysten. ikke mas om hennes orgasme før hun synes det er et problem selv.

Skrevet

Jeg er jente og jeg kommer aldri via sex. Bare når jeg fingrer selv. Jeg elsker sex, men etter så lang tid tenker jeg ikke noe særlig over det lenger... Det å komme under sex. Men det kan skje en dag da...

Det er mange jenter som ikke klarer å komme under sex, det krever trening etc. Så det er egentlig bare å godta det...

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Hun gjennomfører samleie med deg for å gjøre deg glad. Det er ikke så sikkert at hun elsker denne aktiviteten. Men hun synes du er verdt å ofre seg for. Og det bør da være nok :)

Skrevet

Hun kommer aldri, bare nesten. Hun har kommet kun en gang på flere år, og den gangen var det ikke noe spesielt vi gjorde, kun at det var tidlig i forholdet. Vi har snakket om problemet. Hun sier at det hadde vært fint, men at hun er fornøyd uansett. Hun koser seg uten orgasme.

Som mann tenker jeg selvfølgelig at det er meg som gjør noe feil, selv om jeg aldri har hatt sånne problemer tidligere.

Vi har testet ut forskjellig. Ta ekstra god tid, lange forspill, være litt pågående og røff, oral, fingre, oppå, under, foran, bak, holde på lenge med det som hun viser tegn til å like ekstra godt. Hun nyter det meste og er tydelig glad i sex, men hun kommer altså ikke helt i mål.

Har sjekket litt hva som har fungert for andre, uten at det hjalp.

Hun hadde ingen erfaring før meg. Jeg har ikke spurt henne om hun klarer å komme selv. Synes det er litt pinelig å spørre om dette. Regner med at hun klarer det, ellers hadde hun sikkert sagt at hun aldri fikk orgasmer når vi har snakket om problemet.

Etter mye grubling, prøving og feiling begynner jeg å tro at det kanskje ligger hos henne. At hun holder tilbake. Psykiske sperrer?

Har prøvd å få henne til å ”hjelpe til” selv mens vi holder på, men da trekker hun kjapt hånden sin bort igjen. Jeg tolker dette som at det kanskje er noe psykologisk, en terskel å slippe seg helt løs.

Har lurt litt på om jeg skal få henne til å tilfredsstille seg selv mens jeg ser på, for liksom å bryte en barriere, men jeg kvier meg litt for å be om dette. Litt flaut, og dessuten ønsker jeg ikke å presse henne til noe hun aldeles ikke har lyst til.

Trenger noen gode tips her.

Enten klarer hun ikke å slappe helt av sammens med deg, eller så er det medfødt hos henne.

Er forholdet deres veldig nytt og ferskt, er det helt normalt at man har litt mer hemninger i sengen.Enn i et forhold som har vart en stund og man har fått tid til å bli kjent med,vant med hverandre.

Alle kvinner er ikke LIKE sexuelle av seg heller.Noen jentebarn får orgasmer som små barn allerede og onanerer ofte.Mens andre jentebarn aldri viser lyst til det..Noen er bare født typisk HOT andre ikke. Sexlyst og evne til å få orgasmer er medfødt og FORSKJELLIG hos alle mennesker.Også menn.Er det store forskjeller på, når det gjelder sexlyst og evne til å få orgasme.Noen er rask,noen trege,og noen sliter med å klare å komme i det hele tatt,både menn og kvinner.

Men at hun elsker sex er jo en positiv start.Da kommer sikkert orgasmene etterhvert.Men du kan jo ikke tvinge henne til å komme hvis hun ikke har lyst.Noen har sperrer for å gjøre dette.Selv om de utmerket godt kan få orgasmer.

Snakk om det.Man skal ikke være flau over å snakke om sex.Det burde man kunne gjøre i et forhold.Dersom man ønsker et GODT forhold.Bør man jo kunne snakke om allt.Du føler det flaut å ta opp temaet og spørre henne om visse ting.

Tipper hun føler det samme.Kan være ren sjenanse som hindrer henne i å oppnå orgasme.

Skrevet

Hun går ikke på antidepressiva?

Vet at flere som ikke klarer å få orgasme med flere typer av de medisinene, både menn og kvinner.

Ellers handler det vel om å lære seg å slappe av og nyte sexen + trening, trening og mer trening...

Skrevet

Jeg er likdan som kjæresten din, kommer kun når jeg gjør det selv, men elsker jo sex fordet! Selve sexen er jo deilig, også er det jo deilig å være nær kjæresten sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...