Gå til innhold

Hvor er Sola?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det lurer jeg også på!

Disse metereologene virker til å bomme mer på været enn de treffer. Lurer på om de sitter på bakrommet og kaster terninger. For alle som ser ut vinduet kan jo se at det hverken er sol eller 20 grader ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Sola med stor S er et sted med flyplass like utenfor Stavanger. Det er blant annet en nydelig sandstrand der.

Hvis du mener solen synes jeg godt at du kan skrive en meningsfull tittel med liten s så du ikke forvirrer folk. Solen har vært her i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at meteorologene bommer en del. Men, de bommer akkurat så mye som deres resurser tilsier, gi dem mer resurser så melder de mer korrekt!

Værmeldinger er kun snakk om datakraft og innkjøp av data (som er tilgjengelig for en anselig sum penger!).

F.eks. i USA, der er værmeldingene som regel mye bedre (men der mister nok meteorologen joben om han melder feil ;))

Nå skal det også sies at en må faktisk kunne tyde en værmelding for å få fullt utbytte av den.

HØR på hva meteorologen sier (nei, jeg mener ikke værpresentørene til TV2). Meteorologene har i flere dager nevnt muligheten for lokal Tåke på Østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...