AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #1 Del Skrevet 1. oktober 2011 I følge http://pent.no/ og http://www.storm.no/ skal sola skinne i Oslo og det skal være 20 grader. Det stemmer ikke. Kan de ikke i det minste stikke hode ut av vinduet og se selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 1. oktober 2011 #2 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg trodde først du mente Sola, som i Rogaland jeg. Her er det gråt og tåkete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #3 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det lurer jeg også på! Disse metereologene virker til å bomme mer på været enn de treffer. Lurer på om de sitter på bakrommet og kaster terninger. For alle som ser ut vinduet kan jo se at det hverken er sol eller 20 grader ute... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 1. oktober 2011 #4 Del Skrevet 1. oktober 2011 Sola med stor S er et sted med flyplass like utenfor Stavanger. Det er blant annet en nydelig sandstrand der. Hvis du mener solen synes jeg godt at du kan skrive en meningsfull tittel med liten s så du ikke forvirrer folk. Solen har vært her i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlott Skrevet 1. oktober 2011 #5 Del Skrevet 1. oktober 2011 Enig i at meteorologene bommer en del. Men, de bommer akkurat så mye som deres resurser tilsier, gi dem mer resurser så melder de mer korrekt! Værmeldinger er kun snakk om datakraft og innkjøp av data (som er tilgjengelig for en anselig sum penger!). F.eks. i USA, der er værmeldingene som regel mye bedre (men der mister nok meteorologen joben om han melder feil ) Nå skal det også sies at en må faktisk kunne tyde en værmelding for å få fullt utbytte av den. HØR på hva meteorologen sier (nei, jeg mener ikke værpresentørene til TV2). Meteorologene har i flere dager nevnt muligheten for lokal Tåke på Østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå