Gå til innhold

Hvordan tørre å ta initiativ til "hvor står vi, hva vil du?" - og når?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble singel etter et langt forhold i slutten av Mai. Allerede fra slutten av Juni har jeg truffet en annen regelmessig. Vi er i samme vennegjeng, og har derfor kjent hverandre litt fra før, men det var først etter jeg ble singel at noe mer skjedde - naturligvis. Vi havnet (uheldigvis?) i sengen etter en fest i slutten av Juni, og gjentok dette hver helg i ukene etterpå ... Fin måte å starte et mulig forhold på?? :fnise: I begynnelsen av August tok vi den første ordentlige praten, hvor jeg spurte om dette kun var sex for han, og han svarte at det på ingen måte var det - han likte meg godt, hadde likt meg lenge, og vi ble både enige om å være eksklusive og å begynne å møtes også i hverdagene. Det har vi gjort, siden begynnelsen av August har vi møttes to-tre ganger i uken. Jeg liker han veldig veldig godt, men begynner å føle behovet for en ny "prat" - hvor står han, hva vil han egentlig, hva ser han for seg at skal skje videre og sånt noe ... Men så er jeg så usikker ... Er det dumt å bringe sånt på bane nå? Hvordan kan jeg si det på en okey måte - altså sånn at han forstår at jeg ikke er ute etter forlovelse og ring på fingeren, men at jeg vil vite hvor han står? Jeg begynner å bli såpass glad i han at jeg ikke kan fortsette sånn som dette hvis det kun er lettvint underholdning for han ... (Noe han forsåvidt aldri har gitt meg grunn til å tro at det er!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at du begynner å bli skikkelig glad i ham, men om dette bare er "tidsfordriv" , så vil du trekke deg,før det blir enda hetere.

Det er bare å si det,vi jenter tenker for mye,analyserer for mye,og innbilder oss hva den andre tenker-og sånn er det. Men som regel tenker ikke menn slik som vi tror de gjør. Hopp i det du ;)

Lykke til :)

• Liker 2
Gjest MorAase
Skrevet

Har dere snakket om de sotre linjene? De som handler om ting på generelt grunnlag. Barn, jobb, bosted og studier? Svarene på disse spørsmålene vil si noe om dere vil kunne ha et fint liv sammen eller om det er greit å holde på ham kun for å unngå å kjede seg.

Skrevet

Si at du begynner å bli skikkelig glad i ham, men om dette bare er "tidsfordriv" , så vil du trekke deg,før det blir enda hetere.

Det er bare å si det,vi jenter tenker for mye,analyserer for mye,og innbilder oss hva den andre tenker-og sånn er det. Men som regel tenker ikke menn slik som vi tror de gjør. Hopp i det du ;)

Lykke til :)

Signerer denne...Det funker!

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar folkens! Jeg tror du har et godt poeng Kulu-Kulu ... Men fy så skummelt det er!! Men du har jo rett i det at vi jenter overanalyserer for mye (og jeg er drøy selv til å være jente tror jeg :fnise: ) og at gutter ikke tenker på den måten ... Sukk ... Må vel bare finne mot fra et eller annet sted da.

Mor Aase: Takk for svar du også! Jeg vet vi har endel grunnleggende til felles, men vi er begge såpass unge at jeg føler vi har tid til å finne ut sånne ting litt mer as we go along :)

Skal til han i kveld ... Iiik! Kanskje jeg tør å prate med han nå ... At det går an - jeg er på INGEN måte en sjenert person, men når det er sånne følelser inne i bildet føles det som om jeg er verdens mest usikre jente :fnise:

Skrevet

Ja skummelt er det,men når praten er tatt,så lurer man som regel på hva man var redd for ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...