Gjest heni Skrevet 1. oktober 2011 #1 Skrevet 1. oktober 2011 (endret) ... Endret 1. oktober 2011 av heni
Genesis Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 :tristbla: Er ei jente på 20 år, og blir av og til tatt for å være ynegre enn det jeg er. Har opplavd noe grusomt da min lillesøster ble voldtatt som 10åring av en pedolil eldre mann... I går ble jeg kontaktet på byen av en mann i 40 årene som lurte på om jeg var 13-14år(noen jeg var litt overrasket over å bli spurt om) Da han fant ut at jeg var 20 ble han veldig skuffet og mente at 13-14 åringer var de perfetke jenter tatt ut fra alder og utseende. Dette provoserte meg noe skrekkelig og jeg spilte inn samtalen med denne personen på telefonen og viste det til politiet rett etterpå. Det jeg fikk til svar var at det ikke var noe de kunne gjøre med det... Hva skal ellers til? Må en pedofil voldta en person før det blir tatt på "alvor"(noe som er alt for liten straff spør du meg)eller burde de tatt samtalen vår mer på alvor. Jeg fikk spilt inn i samtalen hvor han sa at han tennte på 13 maks 14 år gamle jenter og mente jeg som 20 åring var alt for gammel etter hans smak og at det var veldig synd. Hn spurte i tillegg om jeg hadde småsøken som lignet på meg om de drakk og muligens var intressert i et møte! Dette proveserer meg noe så enormt og er helt skrekkslagen over hvoradan politiet tar hensyn til slike tilståelser... Er det bare meg det er noe galt med? Eller synes andre også at dette er veldig galt?! Ja, en person må faktisk begå en straffbar handling før man får politiet på nakken. Det er ikke forbudt å være pedofil. Tydelig at denne mannen ikke er riktig navla, men om han er farlig eller ikke kan man faktisk ikke vite. Det er faktisk mulig han bare hadde en syk sans for humor. Tviler på at overgripsmenn går frem sånn når de er på jakt etter et offer, de er nok mye mer utspekulerte og metodiske. desverre. 5
Gjest heni Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 (endret) ... Endret 1. oktober 2011 av heni
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 Heldigvis kan man i Norge ikke straffes kun for det man sier, så lenge det ikke er en åpenbar trussel. Ytringsfriheten står sterkt her. Det må foregå en ulovlig aktivitet, noe det helt klart ikke gjorde her.
Gjest Høne Pøne Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Det er ikke ulovlig å være pedofil, heller ikke zoofil eller homofil. Det er heller ikke slik at alle pedofile er voldtektsmenn, de aller fleste lar det være med tanken. Jeg skjønner det er sårt for deg som har følt på dette nært i familien, men selv om denne mannen du snakker om ikke virker helt på nett så er det ikke nødvendig å gre alle under samme kam. Det er heller ikke et valg de selv har tatt, og noen lever hele sitt liv i skjul fordi de skjemmes av legningen sin og hater seg selv pga det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå